دوران ولادت امام جواد علیه السلام، یکی از سخت ترین دوران برای اهل بیت علیهم السلام بود. امام محمد بن علی التقی علیهما السلام، نهمین پیشوای شیعیان در این دوره به مانند مشعلی همچنان به هدایت شیعیان با وجود حوادث گسترده‌ای پرداختند که در این دوره رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت «همگرایی اسلامی» و «تمدن سازی» را جزو اولویت‌های حج ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: شعار حج امسال خط مشی ما در این زمینه را مشخص کرده است.
با نگاهی بسیار مختصر به تاریخ شکل‌گیری طبقه کارگر در ایران و روند تاریخی آن متوجه این امر می‌شویم با همه تلاش‌های احزاب چپ در ایران و حتی حکومت‌ها، هیچ‌گاه این طبقه یک مشی انقلابی را در پیش نگرفت یا حداقل می‌توان گفت هیچ‌گاه این طبقه پیشتاز یک حرکت انقلابی نشد. این درحالی است که دستجات و نوشته‌های احزاب چپ نشان می‌دهد تمام تلاش آن‌ها به انقلابی کردن این طبقه و همچنین پیش‌تازی آن‌ها در تحولات سیاسی اجتماعی بوده است.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
نفوذ کلام و مشی لوطی گری شیخ حسین که امروز نیز زبان‌زد است، در ایام دفاع مقدس تاثیر بسیاری در افزایش روحیه رزمندگان و همچنین آمادگی داوطلبان برای اعزام به جبهه‌ها و روانه شدن کمک‌های مردمی به سمت جبهه‌ها داشت؛ او با آغاز جنگ تحمیلی، فعالیت‌های خود را در جبهه‌ها آغاز کرد و با حضور متعدد در مناطق جنگی و انجام سخنرانی‌ها در جمع رزمندگان و همچنین گفتگو با آن‌ها، برای افزایش روحیه آن‌ها تلاش می‌کرد.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوری قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوی قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
وجود قانونی ملی و جامع در حوزه فضایی یکی از لازمه های توسعه صنعت فضا در کشور است و از همین رو استقرار یک مرجع بالاسری برای تبیین خط مشی و رهیافت های مشترک بین الدولی ضروری است.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: هر کشوری که با مشی سیاسی غربی‌ها زاویه پیدا کند، متهم به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم می‌شود.
از آنجایی که ایران نگاه به شرق و اتحاد با روسیه را به عنوان خط مشی سیاست خارجی خود در پیش گرفته روابط تهران با اروپا در حال فروپاشی است. هم چنین، تداوم همکاری‌های نظامی تهران – مسکو امید احیای برجام را نیز در معرض خطر مرگ قرار داده است.
دکتر مهدی بکنظر رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی گفت: درسال گذشته به طور میانگین کارمندان دولت سالانه ٩ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
توئیتر در حال بررسی سیاست های جنجالی خود درباره ممنوعیت دائم کاربران در این پلتفرم است. این امر احتمالا سبب می شود خط مشی بازبینی محتوا با دیدگاه ایلان ماسک برای این پلتفرم سازگارتر شود.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور گزارشی از تعیین خط مشی تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و مبانی بخشنامه تدوین این بودجه ارائه شد
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ