به نظر می رسد داستان پرسپولیس و شهریار مغانلو حداقل در لیگ بیست سوم برای سومین سال متوالی به هم مرتبط نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توفق رسید.
پرسپولیس روز پنجشنبه لیگ بیست و سوم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می‌کند و همه در انتظار رونمایی از خط تهاجمی تیم هستند.
سعید عزت‌اللهی تمرینات پیش فصل خود با وایله را آغاز کرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی‌هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است، اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
با اعلام مدیرعامل پرسپولیس انتقال سعید عزت‌اللهی به پرسپولیس منتفی است.
ابوالفضل جلالی امروز در جلسه با سرمربی و معاون ورزشی استقلال حاضر می‌شود.
مهاجم مدنظر سرمربی پرسپولیس احتمالا در هفته جاری به تهران سفر خواهد کرد تا قرارداد خود را با این تیم رسمی کند.
سرمربی پرسپولیس برنامه ای برای جذب سجاد شهباززاده مهاجم استقلال ندارد.
به نظر می‌رسد مهاجم استقلال دوباره در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است.
احتمال نیمکت نشینی سعید صادقی در بازی پرسپولیس مقابل ملوان وجود دارد. ​
«یورگن لوکادیا» در این فصل، به تنهایی زننده بیشتر از نصف گل‌های پرسپولیس بوده است.
مصدومیت شیخ دیاباته شاید قابل انتظارترین اتفاق در مورد این مهاجم مالیایی بود.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با یک مهاجم جدید است.
به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود، اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
یورگن لوکادیا مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این باشگاه امروز همراه با امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل این باشگاه وارد تهران شد.
یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس دقایقی قبل وارد تهران شد.
لوکادیا قرار است ساعت ۱۹ همزمان با شروع نخستین بازی فصل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان وارد تهران شود تا در هتل، اقامت کوتاه مدتی داشته باشد.
کار پیوستن این مهاجم به پرسپولیس که کیفیت بالایی هم دارد تمام شده و باشگاه پرسپولیس طی ۴۸ ساعت آینده از خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.
پایان مرگبار یک شراکت ناکام
این بازیکن به عنوان هافبک و وینگر چپ در فصل گذشته لیگ برتر در مجموع ۱۴ پاس گل داده و ۷ گل نیز برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند تا در آمار بهترین بازیکن فصل لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ