رئیس قوه قضائیه گفت: لازم است در هر دادسرایی شعبه‌ ویژه رسیدگی سریع و قاطع به سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور طی حکمی «سیدمجید رضوی» را به‌ عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
کرج- دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: چرای مفرط، بیش از حد و غیرمجاز دام به ویژه شتر عامل اصلی غبارخیزی تالاب صالحیه است.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت ۵ سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
ویژه برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران برای نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با عنوان بهار ایران، اعلام و تشریح شد.
بنا به اعلام ستاد فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا، واشنگتن یک هواپیما با قابلیت بکارگیری در جنگ هسته ای در کشور ایسلند مستقر کرده است.
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، طی حکمی، عماد احمدوند را به عنوان «سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو» منصوب کرد.
رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: امسال غرفه ویژه ای در نمایشگاه هفته پژوهش، مختص موضوعات خاص شامل هوش مصنوعی، کوانتوم، متاورس و غیره در نظر گرفته‌ایم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار ارزی برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به شرکت شاپرک اعلام کرده که الزام اخذ اینماد برای دریافت درگاه پرداخت لغو شود، در حالیکه الزام اینماد تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق به ریاست رئیس جمهور بوده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید در جای جای برنامه هفتم توسعه به موضوع پیشگیری نگاه جدی تری داشته باشیم.
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر راه اندازی ستادی ویژه برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها با کمک ضابطین، کمیته‌ای در این رابطه تشکیل و اقدامات عملی قضایی در خصوص برقراری و افزایش امنیت در جامعه آغاز شد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: اجازه نخواهیم داد افراد شرور با اقدامات مجرمانه خود برای مردم، خوف و دلهره ایجاد کنند و امنیت روانی مردم را بر هم بزنند.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ