اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
کشورهای غربی در بیانیه‌های جداگانه ای اعلام کردند که تحولات روسیه را از نزدیک دنبال می‌کنند، از طرفی رئیس جمهور بلاروس نیز در تماس با پوتین در جریان آخرین تحولات این کشور قرار گرفت.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در روز قهرمانی این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.
عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: «رویا» در صحت و سلامت به سر می‌برد و تمامی واکنش‌های این پرنده طبیعی است؛ و براساس برنامه ریزی‌های قبلی طی مکاتبات با بنیاد بین المللی درنا و مرکز تکثیر حفاظت درنا‌ها در بلژیک که محل پرورش رویا است برنامه‌های بعدی اعلام و انجام خواهد شد.
اعلام برنامه جدید برای احیای سوپرلیگ اروپا، واکنش‌هایی را برانگیخته است.
تصاویر فرهاد میثمی در روز‌های گذشته به‌طور وسیعی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌ها را برانگیخته است. پس از واکنش‌های گسترده به تصاویر فرهاد میثمی، مرکز رسانه قوه قضاییه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او در اعتصاب غذا نبوده و طبق آنچه به هم‌بندی‌ها و مسوولان زندان گفته «کمترین غذا را مصرف» می‌کند.
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
سخنگوی دستگاه قضا درباره واکنش‌ها به اعدام محسن شکاری و مجیدرضارهنورد: تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد. تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی و احضار افراد می‌شود
اعلام تصمیم امروز شورای فیفا برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان با حضور 32 تیم از طرف جانی اینفانتینو با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است.
بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از پنالتی اعلام شده به سود آرژانتین و پیروزی این تیم برابر کرواسی چندان راضی نیستند.
این خبر به سرعت کانون واکنش‌ها را به سوی خود جلب کرد. هم در میان رسانه‌ها و هم در فضای مجازی، اعدام محسن شکاری بیشترین توجهات را به خود معطوف کرد. علاوه بر کاربران ایرانی، در سطح خارجی نیز مقام‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی به این موضوع واکنش نشان دادند.
این خبر به سرعت کانون واکنش‌ها را به سوی خود جلب کرد. هم در میان رسانه‌ها و هم در فضای مجازی، اعدام محسن شکاری بیشترین توجهات را به خود معطوف کرد. علاوه بر کاربران ایرانی، در سطح خارجی نیز مقام‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی به این موضوع واکنش نشان دادند.
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که مجری عملیات کریات اربع یکی از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بوده است.
مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بصیرت فقط در اعلام موضع نیست، گاهی در سکوت است!
باشگاه چلسی ساعاتی پیش اعلام کرد که با توماس توخل، مربی آلمانی، قطع همکاری کرده است. خبری غیرمنتظره که بسیاری را شوکه کرد.
باشگاه چلسی ساعاتی پیش اعلام کرد که با توماس توخل، مربی آلمانی، قطع همکاری کرده است. خبری غیرمنتظره که بسیاری را شوکه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ