متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
پلیس فرانسه یک تماشاچی توردوفرانس را در تصادف شدید زنجیره‌ای دوچرخه‌سوارها که چند مصدوم داشت مقصر دانسته و او را شناسایی کرده است.
متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.
اگرچه برایان هوک در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۲ از سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا حمایت تمام وقت دریافت می‌کرد، دو خودروی شخصی وی از پارکینگ مقابل خانه اش در شمال ویرجینیا به سرقت رفته و در یک قتل استفاده شده است.
در بررسی‌ها روشن شد در درگیری که در خانه‌باغ رخ داده است، یک مرد ۳۵ ساله به نام سپهر کشته شده و دو دوستش به نام‌های شاهین و صدرا زخمی شده‌اند.
پسر نوجوان که متهم است با همدستی دو دوست فراری‌اش یک زن خیابانی را کشته و جسد وی را به عمق چاه در یک باغ انداخته پای میز محاکمه ادعای تازه‌ای را مطرح کرد.
برادر صدیقه در مورد جزئیات پرونده این‌طور می‌گوید: خواهرم از ساعت یک الی دو ظهر گم شد و فردای همان روز جنازه‌اش را پیدا کردیم. گویا یک آقایی در اطراف جنازه چوب جمع می‌کرده که جنازه خواهرم را دیده، همان موقع با آگاهی منطقه تماس گرفته.
دو ماه قبل از قتل یاسمین، دیانا استوری‌ای در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته بود: «منو به خاطر سکوتم قضاوت نکن. کسی نقشه قتل رو از قبل اعلام نمیکنه!» دیانا که سال آخر دبیرستان است در بازجویی امروز وقتی در برابر ادله جنایی قرار گرفت، گفت: «من هیچ اطلاعی از علت قتل دوستم ندارم و یادم نمی‌آید که چرا چنین استوری‌ای منتشر کرده بودم.»
دو مرد اجیرکننده در جریان تحقیقات گفته‌های قبلی خود را تکرار کردند. قاتل دکتر نیز در آخرین اظهاراتش گفت‌: مرد مهندسی که با مقتول اختلاف مالی و کاری داشت و از سوی او اخراج شده بود، از من خواست او را بکشم و پول خوبی در برابرش بگیرم.
سیاستمدار معروف هندی که به همراه برادرش دوران محکومیت را سپری می‌کند، هنگامی که برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شدند درحال گفتگو با رسانه‌ها بودند که ناگهان یک مهاجم مسلح به آن‌ها نزدیک شده و با شلیک گلوله دو برادر را به قتل رساند.
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از قتل همسر و دو فرزند توسط پدر خانواده با شلیک گلوله اسلحه شکاری خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق که در جریان سرقت خودروی شاسی بلند زنی میانسال او را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
مرد جوان در جریان یک درگیری در جنوب تهران با ضربات بی‌امان چاقو به قتل رسید.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
زن جوان تهرانی که دو مرد را اجیر قتل شوهرش در تهرانپارس کرده بود، به همراه عاملان جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۸ با گزارش مرگ مشکوک جوان ۲۵ ساله‌ای به نام بابک در کرج آغاز شد. در ادامه مأموران به محل حادثه رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که بابک هنگام انتقال به کمپ ترک اعتیاد از سوی دو نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
صبح امروز خبری مبنی بر قتل دو خانم ۱۵ و ۱۶ ساله در شهرستان فاریاب به گوش رسید که به گفته مسئولان محلی هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
در مراسم چهلم یکی از متوفیان چندین نفر از افراد حاضر در محل بر سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد ۴۸ ساله‌ای به نام هومن را به قتل رساندند.
ساخته آنجلینا جولی گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی او محسوب می‌شود و او با نگاهی مستندگونه برای به تصویر کشیدن یک جنایت تاریخی، توانسته قابلیت‌های تازه‌ای از خود به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ