رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
یک کارشناس مسکن گفت: با ساخت مسکن های عمودی تراکم جمعیت بالا می رود در صورتی که می توان با اصلاح این پروژه ها جلوی تراکم جمعیت را گرفت.
یک کارشناس مسکن گفت: با ساخت مسکن های عمودی تراکم جمعیت بالا می رود در صورتی که می توان با اصلاح این پروژه ها جلوی تراکم جمعیت را گرفت.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دومین نشست کارگروه اجرای تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه استفاده از اراضی این نهاد برای ساخت مسکن خبر داد.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
بذرپاش با اشاره به سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت واحدهای تک طبقه با ارائه زمین به مردم، گفت: این یک اقدام کم‌سابقه بعد از انقلاب بوده است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت رونق ساخت و ساز مسکن، از طریق جذب نقدینگی مردم و هدایت تسهیلات بانکی به سمت تولید، موجب کاهش تورم می شود.
ساختمان وزارت دفاع روسیه در مرکز مسکو ساعت اولیه پنجشنبه دچار آتش سوزی شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از از پیشران هایی که قطعا می‌تواند جزو نقاط اثر گذار روی رشد طولانی مدت در کشور ما باشد بخش مسکن است.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای قانون جهش تولید مسکن به هیچ وجه قابل قبول نیست و دولت برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد باید برنامه جدی داشته باشد.
معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه واحدهای مسکونی نهضت ملی در شهرهای کوچک به شکل یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود از واگذاری زمین به ۳۰ هزار متقاضی با این شرایط خبر داد.
مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن در ساخت مسکن مددجویان مشکل خاصی وجود ندارد و در این زمینه به مددجویان تسهیلاتی ارائه خواهد شد. همچنین برای بازسازی مسکن‌هایی که دچار تخریب شده‌اند نیز تسهیلات و وام کم بهره ارائه خواهد شد که این موضوع در دست بررسی است.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
میخچه شامل لایه‌های سفت و سخت شده‌ای از پوست می‌شود که به واسطه واکنش پوست فرد به اصطکاک و فشار شکل می‌گیرد. چنانچه علائم زیر را در نوک و یا کناره‌های انگشتان خود مشاهده کنید، ممکن است دچار میخچه پا شده باشید.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن در بافت های فرسوده طی فرآیند ساخت و ساز نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری می شود .
امروز مطالبی همچون متناسب‌سازی چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌کند؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌بینی بورس | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران حکشتی، سودده‌ترین نماد‌های بورس، وام ۴۵۰ میلیونی مسکن برای چه کسی است؟، متناسب‌سازی چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌کند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
بیمارانی که جراحی چاقی انجام می‌دهند، دو الی سه ساعت پس از بیهوشی باید شروع به راه‌رفتن کنند. قبل از جراحی و حداقل یک هفته تا یک ماه پس از آن جوراب‌های ضد آمبولی به صورت دائم به پا داشته باشند. دارو‌های ضد لخته نیز در هنگام بستری و پس از ترخیص برای آن‌ها تجویز می‌شود؛ بنابراین میزان آمبولی یک در هزار است. ممکن است از هر هزار نفر که این جراحی را انجام می‌دهند، یک نفر دچار آمبولی شود.
دولت سیزدهم وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را در مدت 4 سال فعالیتش داده است موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند بخشی از چرخ اقتصاد را به گردش دراورد و کمک قابل توجهی به خانه دار شدن مردم کند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ