رقابت ناپولی و یوونتوس بسیار شدید و ریشه‌دار است و در حالی که امسال یووه در کورس قهرمانی نیست، هواداران ناپلی از طعنه زدن به این باشگاه دست برنداشته‌لند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامپزشک پس از کالبدشکافی علت مرگ پلنگ دنا را ناشی از اصابت گلوله و خون ریزی داخلی بیان کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پلیس بنگلادش روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر سقوط یک اتوبوس به داخل آب کنار جاده ای در جنوب منطقه جالاکاتی بنگلادش، دست کم ۱۷ نفر کشته و ۵۳ نفر زخمی شدند.
احتمال دارد که پرسپولیس در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.
باشگاه المریخ سودان اعلام کرد احمد عبدالسلام، بازیکن این تیم، در اثر اصابت یک گلوله بی هدف در خانه‌اش جان باخت.
یک مقام مسئول کره شمالی در این راستا گفت: بیشتر خودکشی‌ها به دلیل فقر شدید و گرسنگی بوده است، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند در حال حاضر یک اقدام متقابل داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان ایلام درباره فوت خانم منصوره سگوند اعلام کرد که بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.
تیم والیبال زنان ایگور گورگونزولا ایتالیا اعلام کرد که جولیا ایتوما، بازیکن این تیم، پس از یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سن 18 سالگی در ترکیه درگذشت.
با اعلام این خبر، ماموران پلیس با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، پای در درمانگاه مورد نظر گذاشتند و با جسد زن سالخورده‌ای مواجه شدند که احتمالا بر اثر "قصور پزشکی" فوت کرده بود.
طبق اعلام آتش نشانی شهر نیشابور، دو کارتن خواب به دلیل سقوط منبع بزرگ ذخیره آب به طرز دلخراشی جان باختند.
رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.
بر اساس اعلام رسانه های ترکیه، کمک مربی دمیر سیواس اسپور، 15 نفر از اعضای خانواده خود را در جریان زمین لرزه اخیر از دست داده است.
سایت شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که «نسوم عرنوس»، خواهر حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه در پی ریزش خانه‌اش در شهر حماه به دلیل زلزله بامداد امروز جانش را از دست داده است.
برزیل به دلیل مرگ کودکان یانومامی بر اثر سوء تغذیه وضعیت اضطراری اعلام کرد.
رسانه‌های هند اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و یخبندان اخیر در این کشور تاکنون دست‌کم ۱۰۰ نفر جان باخته‌اند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند رئیس‌جمهور سابق این کشور به علت مرگ یک پلیس در شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱، دادگاهی می‌شود.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در جشن‌ها و مراسم‌های سال نو میلادی در این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۲۵ تن نیز زخمی شدند.
همچنین وزارت بهداشت ازبکستان اعلام کرد که حداقل ۱۹ کودک در این کشور در نتیجه مصرف این شربت سرفه تولید شده در شرکت داروسازی هند، جان شان را از دست داده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اعلام کرد: پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی ۶۰ ساله همراه دو فرزندش در حال اجرای عملیات ساختمانی بوده که با توجه به عدم مهار صحیح بالابر، متاسفانه بالابر سقوط نموده و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.
کاخ باکینگهام در بیانیه ای اعلام کرد ملکه انگلیس در سن ۹۶ سالگی درگذشته است.
کاخ باکینگهام در بیانیه ای اعلام کرد ملکه انگلیس در سن 96 سالگی درگذشته است.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تعداد مرگ و میر جهانی بر اثر کرونا طی هشت ماه گذشته بیش از یک میلیون نفر شده است.
رئیس جمهور آرژانتین اعلام کرد که به تازگی تهدید به مرگ شده است.
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که گروسی تکرار می‌کند با مکمل سخنان جوزپ بوررل و تحولات تل‌آویو و تغییر دکترین بایدن در قبال خاورمیانه همگی بصورت همگن پیش می‌روند و نماینده این ادعا هستند که اکنون افکار عمومی آماده پذیرش بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت و حتی قرار گرفتن این پرونده ذیل فصل هفتم منشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ