جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، کنایه‌هایی را نسبت به یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله مصباح در مصاحبه‌ای درباره شریعتی می‌گوید: در بحث هایش مطرح کرده بود که پیغمبر اکرم صلی‌الله علیه و آله حضرت علی علیه‌السلام را به عنوان کاندیدای خلافت تعیین کرد، نه به معنی نصب جانشینی. نصب را از آن‌جا انکار می‌کرد. طبعاً جایی برای ولایت‌فقیه و نصب ولایت‌فقیه باقی نمی‌ماند.
زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای درباره هم‌تیمی سابقش در اینتر صحبت کرده است.
همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است
مصاحبه‌ای قدیمی از فرمانده گروه واگنر منتشر شده که نشان می‌دهد او حمله نظامی به پایتخت روسیه را ایده جالبی توصیف می‌کند.
نتانیاهو در مصاحبه‌ای مدعی شد که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند همیشه قوی است و تل آویو آزادی عمل خود در برابر ایران را حفظ می کند.
پژمان نوری در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه می‌گوید از این پس دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت نخواهد کرد.
کریم بنزما در مصاحبه‌ای با رسانه‌های عربستانی گفت عربستان را به دلیل اینکه کشوری مسلمان است انتخاب کرده. او همچنین گفت که حضور کریستیانو رونالدو برای عربستان اتفاقی مثبت بوده است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در یک مقطع درگیر اتفاقات غیر طبیعی اما فوتبالی شده است.
وزیر خارجه پاکستاندر مصاحبه‌ای اعلام کرد: طالبان به تعهدات خود درباره مبارزه با تروریسم عمل کند.
لوکاس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اذعان می‌کند که درباره چرایی رشد اقتصادی، به‌ویژه درباره چرایی عدم رشد در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه و توسعه‌نیافته، هنوز سوالات بسیاری برای او باقی است. وی می‌گوید هنوز دارم به تاریخ برمی‌گردم و درباره اتفاقاتی که در اوایل انقلاب صنعتی افتاد، فکر می‌کنم؛ اتفاقاتی که در نهایت بعد از ۲۰۰ سال سبب شد که سطح درآمد یک آمریکایی ۲۰ برابر درآمد یک هندی باشد؛ درحالی‌که پیش از انقلاب صنعتی چنین تفاوتی وجود نداشت.
روز هفدهم آبان صفحه اینستاگرامم را هک کردند و مطلبی تند از قول من منتشر کردند. بلافاصله روز بعد از طریق پلیس فتا ماجرا را پیگیری کردم... رسانه‌های خارجی این مسئله را برجسته کردند و سعی کردند از آن استفاده سیاسی کنند. من اصلا وارد بحث سیاسی نمی‌شوم...
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
علی دایی در مصاحبه‌ای از مکالمه خود با رییس فیفا پرده برداشته؛ او گفته از اینفانتینو پیگیر نام جعلی درباره خلیج فارس شده است.
یاران جهانبخش در فاینورد این هفته رقابتی حساس برابر دیگر تیم بالانشین جدول یعنی آلکمار خواهند داشت.
ما هم در زندگی هدف و حسی داریم که ارزش جنگیدن دارد؛ بالاخره یک روز ما هم به جاهای خوبی می‌رسیم.
برادر لیونل مسی درباره باشگاه بارسلونا و تاریخ آن اظهارنظری جنجالی کرده که به شدت خبرساز شده است.
در ده‌ها مصاحبه‌ای که با ساکنان و مقام‌های اوکراینی داشتم آنان توضیح دادند که چگونه بازنشستگانی مانند یرمولنکو همراه با دانش‌آموزان، مکانیک‌ها، مادربزرگ‌ها و حتی یک زوج ثروتمند که در حال تعمیر قایق تفریحی خود بودند و بخش عمده‌ای از یک سال در آن شهر گرفتار شدند در این همکاری اطلاعاتی مشارکت داشتند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "من در رسانه اجتماعی تروث سوشال می‌مانم. من آن را بیشتر می‌پسندم، روش کار آن را دوست دارم. من ایلان ماسک را دوست دارم، اما همچنان در شبکه تروث سوشال می‌مانم. "
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
با مصاحبه‌ای که امروز سیاوش یزدانی انجام داد شاید طی روزهای آینده شاهد بازگشت این بازیکن به استقلال باشیم.
مشکلات مکس آلگری در یوونتوس تمامی ندارد و ممکن است بخشی از قرارداد او به زودی از سوی باشگاه کسر شود.
کروز در مصاحبه‌ای که ویدئوی آن را منتشر کرده می‌گوید: «احتمال اینکه رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه بعدی- که فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۵ خواهد بود- هرگونه توافق احمقانه بایدن با ایران را پاره کند نزدیک به ۱۰۰ درصد است.»
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ