عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شوخی جالبی با سرخیو راموس که پیش از این در رئال مادرید با او هم‌بازی بود کرده است.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، معتقد است که پیوستن مویزس کایسدو به چلسی برای لیورپول خجالت‌آور است.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه با سایت یوفا درباره قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
جو بارون، مدیر فیورنتینا، پس از حضور در لیگ کنفرانس، در جملاتی طعنه آمیز خطاب به یوونتوس گفت که ما به قوانین احترام می گذاریم.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که آرسنال در دیدار دوستانه برابر این تیم خیلی جدی بازی کرده است.
ظاهراً دولت محترم فاضلاب را گماشته است که جای کار جهادی، جوابیه جهادی تولید کنند.
دون گاربر، یکی از مدیران ام ال اس، معتقد است که صحبت پیرامون مصدومیت لیونل مسی روی چمن مصنوعی بزرگنمایی است.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس اسبق بانک مرکزی به اعتراف تکان‌دهنده قالیباف درباره «هدررفت سالی ۱۰۴ میلیارد دلار از سوی ما مدیران» طعنه زد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با اشاره به مضع سخنگوی وزارت خارجه درباره انتخابات ترکیه،سوالی معنادار مطرح کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با اشاره به موضع سخنگوی وزارت خارجه درباره انتخابات ترکیه،سوالی معنادار مطرح کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید دیگر درباره ناپولی صحبت نمی‌کند چون باعث عصبانیت لوچانو اسپالتی می‌شود.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
عبدالناصر همتی در توییتر نوشت: از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم (ارزش پول ملی) بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت. باز هم خسته نباشید.
در ادامه دعوای توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، کاراگر به آخرین ادعاهای فردیناند پاسخ داد.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ