آقای باهنر دیگر نمی‌تواند و در چایگاهی نیست که از جانب حاکمیت سخن بگوید چرا که جبهه پایداری حوصله باقر قالیباف را هم ندارد چه رسد به‌ محمد رضا باهنر را!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می‌کنید یا اینکه اصلا هوس می‌کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است. در این مطلب درباره هوس چیپس و سیب زمینی سرخ‌کرده نکته‌ای را گفته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
در این فیلم نکته هایی درباره برهه ای از زندگی امام خمینی (ره) از آب و برق مجانی و مخالفت امام با اعدام هویدا تا واکنش امام به خبر مرگ شاه را می بینید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
مراسم قهرمانی لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و در پوشش این قهرمانی نکته‌ای از نظرها دور ماند. فدراسیون فوتبال نماینده‌ای در اهدای جام نداشت.
متخصصان تغذیه مصرف میوه و سبزیجات را به منظور داشتن یک رژیم غذایی سالم توصیه می‌کنند. به طور مثال یک سیب بزرگ حاوی حدود ۳۴ گرم کربوهیدرات است و یک گوجه فرنگی بزرگ حدود ۷ گرم کربوهیدرات دارد.
مهمترین نکته‌ای که در مورد ویتامین سی وجود دارد، این است که برای اغلب پوست‌ها بی‌خطر است. علاوه بر این به آبرسانی پوست کمک می‌کند و می‌تواند پوست را روشن کند.
یکی از ویژگی‌های شناخته شده ویتامین سی، تاثیر بر فرایند ساخت کلاژن و افزایش تولید آن است و مهمترین نکته‌ای که در مورد ویتامین سی وجود دارد، این است که برای اغلب پوست‌ها بی‌خطر است.
حسینی کیا گفت: به اساسی‌ترین نکته‌ای که باید فارغ از اسلام و حاکمیت به آن اشاره کرد «کیان خانواده» است؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.
تیم ملی فوتبال ایران پس از سال‌ها دوره جدید خود را با امیر قلعه‌نویی به عنوان یک مربی ایرانی آغاز کرده است.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این هفته را کمی جذاب‌تر کند، مربوط به کورس عنوان آقای گلی در این لیگ است. عنوانی که دارنده‌های کنونی‌اش آمار بسیار ضعیفی دارند و از سوی دیگر قریب به سه ماه است دست‌نخورده باقی مانده است. ماجرا از این قرار است که محمد عباس‌زاده و سپس یورگن لوکادیا با شش گل زده در اواخر نیم‌فصل نخست به این عنوان رسیدند، ولی بعد از آن و نزدیک به سه ماه است هنوز این تعداد گل اضافه نشده.
مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاهی فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه تراکتور بازدید و نکته‌ای را درباره شانس از دست رفته این تیم عنوان کرد.
وقتی از فصل سرما حرف می‌زنیم، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به خاطرمان می‌آید چگونگی گرم کردن خانه در این فصل سرد است. با سرد شدن هوا، همه خانواده‌ها برای حفظ آسایش و سلامتی به فکر گرم کردن خانه خود می‌افتند.
جینگل بلز یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های کریسمس است که افراد ساکن زمین در هنگام جشن کریسمس پخش می‌کنند و ظاهرا همین امر در مورد فضا نیز صدق می‌کند. در حقیقت، جینگل بلز اولین قطعه موسیقی بود که در فضا پخش شد. در طول ماموریت جمینای ۶-آ (Gemini ۶ A) برای فرستادن افراد به فضا، دو فضانورد فکر کردند که با این کار و از اتاق کنترل ماموریت کمی سرگرم خواهند شد.
تبریز- همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان و به‌ویژه با بارش برف اولین نکته‌ای که به ذهن هرفرد می‌رسد، وضعیت راه‌های مواصلاتی است که برای این منظور راهداران در آماده باش کامل هستند.
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال با درخواست کی‌روش مثل روزهای گذشته حلقه اتحاد تشکیل دادند.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: گمان آنها تجمع مردم برای نان و گرسنگی است اما وضعیت خودشان را بعد از تحریم روسیه مقایسه کنید که روسیه فقط در بخش انرژی آنها را تحریم کرده است و مردم در خیابان‌های لندن اعلام می‌کنند که فقیر شده‌اند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فاطمی امین فردی پاکدست است و اهل بده بستان و باندبازی نیست و حتی موافقان استیضاح هم نکته‌ای درباره شائبه‌های اقتصادی وی مطرح نکرده اند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
سخنگوی دستگاه قضائی خطاب به اشتری گفت: برادر من در دادگاه حضور یابید و اگر نکته‌ای دارید آنجا بگویید.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ