یک کارشناس بازار انرژی گفت: با از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان، ایران به‌سمت تبدیل شدن و ایجاد هاب گازی در خاورمیانه حرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی کشور‌های عربی که به سمت تنش زدایی با ایران حرکت کرده بودند، اقدام دو گانه‌ای را با حرکت به سمت آمریکایی ها، نشان می‌دهند و همزمان برخی مسائل کهنه و تنش زا را مجددا با ایران مطرح می‌کنند که شامل مسئله جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش می‌شود. به اعتقاد من، همه این‌ها به معنای افتادن کشور‌های عربی و امریکا در یک دام سنتی است.
آسوشیتد پرس گزارش کرد که هزاران تفنگدار و ملوان آمریکا که خدمه دو کشتی تهاجمی آبی خاکی یو اس اس باتان و یو اس اس کارتر هال هستند، درحال حرکت به سمت خلیج فارس هستند و می‌توانند در هر مأموریت نگهبانی مسلحانه از کشتی ها در تنگه هرمز مورد استفاده قرار گیرند.
یک تحلیلگر سیاسی عراق تاکید کرد که حرکت دولت این کشور به سمت گسترش همکاری‌ها با ایران و سوریه به مذاق آمریکا خوش نیامده و باعث کارشکنی‌های واشنگتن در این مسیر شده است.
وزیر صمت گفت: دنیا گیربکس اتوماتیک را کنار گذاشته و در حال برقی کردن خودروهاست و ما تازه در حال ایجاد گیربکس اتوماتیک هستیم؛ این یک خطاری راهبردی است و ما هم باید به سمت برقی سازی حرکت کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.
به نظر می‌رسد برجام موقت، بیشتر خواست کشور‌هایی اروپایی و آمریکا است که تلاش دارند ایران بیش از این جلو نرود. به ظن آنان، اگر ایران از این سطح جلوتر برود به سمت تولید سلاح حرکت خواهد کرد. رویکرد ایران در قبال شرایط، بستگی به این خواهد داشت که منافع خود را در خطر ببیند یا خیر. سیاست خارجی مثل اقتصاد و بر اساس نظام هزینه و فایده تعریف می‌شود. باید ببینیم هزینه‌های سیاست فعلی برای کشور ما بیشتر است یا درآمد آن.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به رفتارها و ناتوانی دولت بایدن در تصمیم گیری برای بازگشت به برجام مدعی شد که اما ایرانی ها با حسن نیت مذاکره نمی کنند و هیچ نشانه ای از حرکت به سمت مذاکره نشان نداده اند.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
بنابراین توافق دوجانبه ایران و عربستان نشان داد که سعودی‌ها با ارزیابی از وضعیت بلاتکلیف برجام و تخفیف دادن آثار آن به سمت تجدید روابط با ایران حرکت کرده و طبیعتا انتظار بحرانی شدن آن را نیز از نظر دور نگه نداشته‌اند. اما در این میان خوش‌بین بوده که با تنش‌زدایی فراگیری که در منطقه در حال اتفاق افتادن است، زمینه برای بازگشت طرفین به میز مذاکره مجددا فراهم شود
منابع آگاه به این روزنامه آمریکایی گفتند: چند روز پس از نشست ریاض مقام‌های چینی طرح‌های خود را با ایران به اشتراک گذاشتند. ایران اعلام کرد اگر چین لحن استفاده شده در بیانیه را تلطیف کند، به سمت مذاکرات با ریاض به وساطت پکن حرکت می‌کند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ایران اکنون دغدغه تأمین کاتالیست ندارد زیرا پژوهشگران ایرانی به سمت داخلی‌سازی آن حرکت کردند و خطر توقف تولید به‌دلیل نبود کاتالیست نیست.
مظفرالدین شاه هر ۲خودرو را با قطار و کشتی از روسیه و دریای خزر به انزلی آورد. سپس از انزلی با راننده به سمت دارالخلافه قاجار حرکت کرد، اما جاده‌های کشور که خاکی و پر از چاله بود، باعث شد یکی از خودرو‌ها در بین راه خراب و هرگز به تهران نرسد. اما دومی پایش به پایتخت رسید و، چون دود می‌کرد، «کالسکه دودی» و «کالسکه آتشی» نام گرفت.
یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه بازی با آلومینیوم با عصبانیت شدیدی به سمت داور رفت.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
نماینده روسیه در وین گفت: به نظر می‌رسد که تروئیکا و آمریکا تمایل دارند به سمت «پلن بی» حرکت کنند. این رویکرد اشتباهى بزرگ است.
حرکت کریستین پولیشیچ که برای باز کردن دروازه ایران بی‌محابا به سمت توپ حمله کرد و سلامتش را به خطر انداخت با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر حفظ پوشش گیاهی و حفاظت از منابع طبیعی کشور گفت: بر اساس مطالعات انجام شده در صورتی که کشور با سرعت کنونی به سمت خشکسالی حرکت کند، ایران در سال ۲۰۴۰ جزو ۱۹ کشور خشک دنیا خواهد شد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
تکواندو ایران در حالی شش ماه نخست سال را به پایان می برد که عملکرد تیم های ملی بخصوص در بخش پایه امیدواری ها را برای رسیدن به آینده ای روشن در بین اهالی این رشته زنده کرده است.
استانداران استان های کرمانشاه و ایلام و معاون امنیتی انتظامی استان خوزستان اعلام کردند از سفر به سمت مرزهای ایران و عراق خودداری کنید.
اطلاعات مقامات محلی در ولایت نیمروز افغانستان نشان می‌دهد که در این مرحله و تا این لحظه آبی به سمت شوره‌زار نرفته و با سرعتی نسبتا خوب به سمت ولایت نیمروز افغانستان و سپس خاک ایران در حال حرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ