گناباد ـ امام جمعه گناباد گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ایران به کشوری چند قطبی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
سبزوار ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز استخوان‌های دشمنان خرد و دچار پوکی استخوان شده اند، عقب نشسته مسیر را گم کرده، سرگردان و حیران هستند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
عضو شورای سیاستگذاری «صبح‌صادق» به حضور اصلاح‌طلبان در مناصب اجرایی نظام اشاره کرده و تاکید کرده آن‌ها از جمهوری اسلامی، شناخت خوبی دارند و «درک این نکته که نظام هرگز به دنبال خلق بحران برای خود نیست، کار دشواری به نظر نمی‌رسید»، اما اصلاح‌طلبان موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یا به روایت «صبح صادق»، «بدحالی» برخی دانش‌آموزان را به «حملات شیمیایی و بیولوژیکی همنوا با دشمنان، حوادث مدارس را دقیقا کار افراد و نهاد‌های درون نظام دانستند.»
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که برخی تلاش می کنند امت اسلام را از داخل هدف قرار دهند و به دنبال ارائه چهره تحریف شده از اسلام هستند.
یک عضو حزب مؤتلفه گفت: در اینکه این اقدامات مسمومیت های اخیر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد.
یک عضو حزب مؤتلفه گفت: در اینکه این اقدامات مسمومیت‌های اخیر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می‌شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند انقلاب اسلامی تمام شده و دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: ملت بصیر و زمان‌شناس و ولایتمدار آب سردی بر شعله فتنه دشمنان ریخت.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه‌های منافقان و سلطنت‌طلبان برای ایجاد دوقطبی در زمان بازی‌های تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: برای مقابله با این اقدام تمهیداتی همچون حضور لیدرهای ورزشی و افراد با تجربه در جام جهانی اندیشیده شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که خون شهدای شاهچراغ باعث پایداری و عزت بیشتر اسلام و ملت ایران خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
نظام اجتماعی کشور ما مبتنی بر حرمت نگهداشتن ولی خداست، به همین خاطر است دشمنان اسلام به خصوص انگلیس بارها در طول تاریخ به دنبال حرمت شکنی از دین و اولیای خدا بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه پیاده‌روی اربعین را تیری بر قلب آمال و نقشه‌های دشمنان اسلام دانستند و از میزبانی مردم استان‌های مرزی و تلاش نیروهای امنیتی قدردانی کردند.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دشمنان جهان اسلام در صدد تجزیه کشورهای اسلامی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ