فدراسیون جهانی بسکتبال در منطقه آسیا، از راه‌اندازی مسابقات سوپرلیگ باشگاه‌های غرب آسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
اهواز- معاون وزیر میراث‌فرهنگی از راه‌اندازی تله‌کابین در مناطق گردشگری شهرستان‌های ایذه و باغملک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره مجازی به منظور ایجاد ارتباط بر خط میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور راه اندازی خواهد شد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.
دادستانی کل کشور بر سامانه اطلاع‌رسانی به افراد ممنوع الخروج و دارای مسدودی حساب قبل از خروج‌شان از کشور، با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نظارت می‌کند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سامانه‌ای به منظور اتصال نخبگان به شرکت‌های دانش بنیان در معاونت علمی راه اندازی می‌شود که به صورت یک اپلیکیشن بر روی موبایل نیز نصب می‌شود.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور گفت: ربات‌های هوشمند درخواست‌های مردمی و گزارش‌های فساد را در درگاه ۱۳۶ پیگیری می‌کنند
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از آغاز به‌کار واحدهای مهم پالایشی این پالایشگاه تا دو ماه آینده خبر داد.
مدبرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر، از راه اندازی ۱۰۰ پایگاه موقت ساحلی در مناطق پرخطر شمال کشور خبر داد.
اشکان موسوی با اشاره به استقرار ۴۴۰۰ نیروی امدادی در سواحل شمالی کشور، از راه اندازی ۱۰۰ پایگاه موقت ساحلی در مناطق پرخطر شمال کشور خبر داد.
مرکز تخصصی جلبک با بیش از ۲۰۰ سویه باکتری بومی جمع‌آوری شده از نقاط مختلف ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت:شهرداری تهران در نظر دارد خانه‌های امید مخصوص نگهداری روزانه و موقتی کودکان اوتیسمی را در پهنه‌های مختلف راه اندازی کند
سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.
متروی پکن با همکاری وی‌چَت پِی در یکی از خطوط خود، خدمات ویژه خرید بلیت را راه‌اندازی کرده است که به مسافران اجازه می‌دهد پس از اسکن سریع کف دست، سوار قطارهای مترو شوند.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: پیام‌رسان بین‌بانکی جایگزین سوئیفت تا یک ماه آینده بین اعضای اتحادیه پایاپای آسیایی اجرا می‌شود.
وزارت جهادکشاورزی سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ