بارسلونا تصمیم به تعطیلی بارسا تی وی در تلاش برای کاهش هزینه ها گرفته است. باشگاه اسپانیایی به شرکت مخابراتی چند ملیتی تلفنیکا اطلاع داده است که قرارداد خود را در تابستان امسال تمدید نخواهد کرد. انتظار می رود در هفته های آینده بیانیه رسمی از سوی این تیم ارائه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد که خودروهای متوقف در گمرکات پس از صدور اخطاریه متروکه حساب می شوند.
دقایق پایانی نیمه اول دیدار پاریس و برست به خاطر مختل شدن دید بازیکنان برای لحظاتی متوقف شد.
اجرای این سند البته طبق سخنان شنبه‌شب خزعلی، از آن جهت مهم است که در دولت حسن روحانی همین اقدام قابل قبول نبود و تجمعاتی علیه آن شکل می‌گرفت؛ حتی ابراهیم رییسی پس از کسب کرسی ریاست‌جمهوری در مخالفت با این سند، در ابلاغیه‌ای اجرای آن را متوقف کرده بود.
پشتیبانی از ویندوز ۱۰ با آپدیت‌های امنیتی تا زمان غیرفعال شدن آن در اکتبر ۲۰۲۵ میلادی ادامه می‌یابد. سخنگوی مایکروسافت در این باره گفت: مشتریان تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی می‌توانند ویندوز ۱۰ هوم و ویندوز ۱۰ پرو را از سایت بخرند.
مایکروسافت اعلام کرد ویندوز ۷ ملزومات سخت‌افزاری آپدیت شدن به ویندوز ۱۱ را ندارد، اما می‌توان آن را تا ویندوز ۱۰ آپدیت کرد.
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
صحنه مشکوک متوقف شدن برونو فرناندز در محوطه جریمه مراکش توسط فاکندو تیو پنالتی تشخیص داده نشد.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه با متوقف شدن پروژه‌های انبوه‌سازی بخش خصوصی، عملا ساخت و ساز مسکن در کشور وارد رکود سنگینی شده است، اضافه کرد: دولت نیز با توجه به این که قول داده بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، عملاً تاکنون با گذشت یک سال از عمر دولت هیچگونه اقدام عملی برای ساختن این واحد‌ها انجام نداده که این موضوع بخواهد رونقی در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کند.
همزمان با نزدیک شدن هند به ایالات متحده و متحدان سنتی امریکا روابط آن کشور با چین و گروه‌های مورد حمایت روسیه متوقف شده است. بحران مرزی محدودیت‌های نهاد‌ها و سازمان‌هایی مانند بریکس (شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی)، سازوکار مثلث روسیه – هند - چین موسوم به ریک و سازمان همکاری شانگهای را آشکار ساخته است.
گرگان- کاهش نزولات آسمانی سبب خشک شدن حوضچه پیرامونی گِل فشان «قارن یارق» آق قلا شده و تمام فعالیت ظاهری این پدیده زمین شناسی مانند پرتاب گِل متوقف شده است.
دیدار دو تیم بارسلونا و کادیز در دقیقه 94 به دلیل بیهوش شدن یکی از تماشاچیان مسن حاضر در استادیوم متوقف شده و امداد پزشکی به این تماشاچی همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مسدود شدن مرزهای ایران به عراق و توقف اعزام اتوبوس‌های زائران اربعین به سمت مرزهای غربی خبر داد.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
بازیکنان ذوب آهن نشان دادند که «هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ» آن‌ها را ندارد.
یک مسئول آژانس یهود گفت که این آژانس فعالیت های خود را در روسیه متوقف می کند و به صورت اینترنتی و تلفنی به فعالیت های خود ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ