شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توانسته ۱۶ هزار و ۸۲۰ محصول فناورانه را به بازار تقاضا معرفی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۱۶ هزار و ۴۴ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان رسیده است.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۶۰۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تقدیم شد. ۷۰ هزار نفر در در سایت ثبت نام کردند و مشمول این طرح شدند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
شاخص کل بورس امروز با رسیدن به مقاومت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با اصلاح مواجه شده است.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
گناباد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: حدود ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهرستان گناباد بازدید کرده‌اند.
اهواز- فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با همکاری سپاه خوزستان و منابع طبیعی بیش از ۱۶ هزار هکتار نهال‌کاری و بیابان زدایی در استان انجام شده است.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.
قیمت سکه و طلا با افت انس در بازار جهانی کاهش قیمت را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۹۲۰ در راه مانده خبر داد و گفت: ۸۱۸ دستگاه خودرو از برف رها شد.
امروز شاخص کل با اصلاح 16 هزار واحدی مواجه شدند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به رصد ایمنی ساختمان‌ها در پایتخت گفت: ۱۶ هزار ساختمان زیر ذره بین سازمان مدیریت بحران قرار گرفته است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به رصد ایمنی ساختمان‌ها در پایتخت گفت: ۱۶ هزار ساختمان زیر ذره بین سازمان مدیریت بحران قرار گرفته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۵ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۷۸ هزار تومان رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد ۴۰ میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ