بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۲۸۰ محصول فناورانه برای توسعه صنعت پتروشیمی عرضه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
در ویرایش جدید قانون حجاب و عفاف هر متخلفی چقدر جریمه خواهد شد؟ اینفوگرافیک زیر هشدار جدی برای هنجارشکنان خواهد بود.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان صادرات از طریق گمرک استان در ۲ماهه امسال را ۲۸۰ هزار تُن کالا به ارزش ۲۴۸ میلیون و ۹۳۹ هزار دلار اعلام کرد و گفت: صادرات استان در این مدت ۳۹ درصد رشد داشت.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال حجم انتقال گاز به ۲۸۰ میلیارد مترمکعب برسد.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن گفت: در شهرها و روستاهای کشور در مجموع ۲۸۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم بهمن تا اول اسفند ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.
شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
در فرابورس نماد درهآورد با بازدهی بیش از ۲۸۰ درصدی رتبه اول بهترین بازدهی سال گذشته را از آن خود کرد
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
رئیس مرکز اورژانس تهران، از آماده باش ۲۸۰ پایگاه اورژانس در شهر تهران برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان توانست با اجرای موفق «برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (connect.isti.ir)» نقش اثرگذاری در بازگرداندن نخبگان بازی کند.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اقتصادی کردن کشاورزی با کشت قراردادی رقم می‌خورد.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری این مجموعه برای رسیدن به تولید روزانه حدود ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در پنج سال آینده خبر داد.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۸۰ نفر از آتش‌نشانان در ۴۶ نقطه برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.
مشهد ـ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی در آماده باش هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ