مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان مبنی بر چگونگی محاسبه هزینه صدور کارت سوخت، ایران خودرو شفاف سازی کرد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات و برنامه های توسعه ای این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
خط تولید هایما ۷X با حضور مدیران عامل ایران خودرو و هایما در سایت ایران خودرو خراسان به صورت بر خط به بهره برداری رسید.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه تنوع تولیدات، محصول جدیدی از خانواده خودروهای شاسی بلند هایما به مرحله تولید انبوه رسید.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که برای بهره‌مندی مشتریان واقعی از هایما 8S، تسهیلات ویژه‌ای برای خرید این محصول درنظر گرفته خواهد شد.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
شرکت ایران خودرو خراسان در راستای تحقق اهداف تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد شرایط پایدار در تولید خودرو کامل، از رکورد تولید سال گذشته خودروهای شاسی بلند عبور کرد.
خودرو هایما 8S محصول جدید شرکت ایران خودرو خراسان با تنوع رنگی بیش‌تر نسبت به محصولات دیگر وارد بازار خواهد شد.
با تجهیز و توسعه خط تولید ایران‌خودرو خراسان، تا پایان سال، ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در این شرکت افزایش می‌یابد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
معاون سیستم جامع تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودروهای دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو خراسان از خودروهای ناقص خالی شد.
غیبی‌پور با اشاره به اینکه جداسازی حساب‌های شخصی از تجاری چند سالی است که مطرح شده، گفت:بر اساس قانون مالیات، هر مبلغی که در حساب تجاری و اقتصادی افراد وارد می‌شود، مشمول مالیات خواهد شد، اما اگر پول به حساب شخصی فرد بیاید که مبلغ آن نامتعارف و سنگین باشد، باید با دلیل و مدرک ثابت کند که منشاء این پول به خاطر کسب درآمد و یا انجام کار نبوده که در این صورت مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ