یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند در معرض خطر عوارض طولانی مدت سلامتی قرار دارند، اما یک سبک زندگی سالم ممکن است از ابتلا به این عوارض پیشگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
بر اساس مطالعه جدیدی که اخیراً در مجله NUTRITION منتشر شد، هشت عادت در چارچوب سبک زندگی سالم وجود دارد که می‌تواند به افزایش طول عمر شما تا چندین دهه کمک کند. هر عادت به تنهایی می‌تواند تا حدودی طول عمر را افزایش دهد، اما ترکیب همه این عادات تأثیر چشمگیری در این زمینه دارد.
سال گذشته مشخص شد که بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن ازدواج کرده است. ۱۹ تیر مراسم عروسی این زوج برگزار شد و امروز تصاویر ازدواج آن‌ها منتشر شد.
با این حال مصرف الکل در ایران چند وجه دارد، برخی‌ها به آن اعتیاد دارند و به شکل مداوم از این نوع مشروبات استفاده می‌کنند، برای برخی از افراد و خانواده‌ها هم مصرف الکل به یک سبک زندگی تبدیل شده و در ایام خاص، جشن‌ها و مراسم و دورهمی‌ها از این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. برخی‌ها هم فقط در حد کنجکاوی سراغش می‌روند.
پیری، روندی اجتناب‌ناپذیر است، اما اقدامات زیادی وجود دارد که می‌توانید در جهت ارتقای زندگی و داشتن عمر طولانی‌تر و سالم‌تر انجام دهید. یکی از این اقدامات توجه به سبک زندگی و انتخاب‌های غذایی سالم است.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
کاهش وزن ممکن است بسیار سخت به نظر برسد، اما با انجام ورزش، داشتن سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل می توانید به راحتی به وزن دلخواه خودتان دست پیدا کنید.
با وجود اینکه هیچ مکملی جایگزین سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم نیست، اما این پژوهش نشان داد که اگر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستید، ویتامین D در کاهش خطر ابتلا به این بیماری اثربخشی قابل‌قبولی دارد. اما این موضوع بدین معنا نیست که یک قرص بخورید و رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه را کنار بگذارید.
بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
کیسه صفرا اندامی در بدن شماست که صفرا را ذخیره و آزاد می‌کند. صفرا به فرآیند گوارش کمک می‌کند. اگرچه یک اندام کوچک است، اما مشکلات کیسه صفرا می‌تواند دردناک باشد. در حالی که هیچ غذای خاصی وجود ندارد که کیسه صفرا شما را سالم نگه دارد و عملکرد آن را حفظ کند، یک سبک زندگی سالم و یک رژیم غذایی غنی از میوه‌ها و سبزیجات برای سلامت کیسه صفرا توصیه می‌شود.
گلاب آب از گیاه گل رز بدست می‌آید و حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی است که برای بدن و پوست عالی هستند. این خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی می‌تواند از داشتن یک سبک زندگی سالم حمایت کند.
انتخاب‌های سالم همیشه آسان نیست، پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده‌های غذایی سالم می‌تواند سخت باشد؛ با این حال تلاش‌های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
محمدمهدی اسماعیلی: با تهاجم فرهنگی سی ساله روبرو هستیم و دشمن روی نمادها و سبک زندگی مردم کار می‌کند.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
برایان جانسون ۴۵ ساله پوست ۲۸ ساله و قلب ۳۷ ساله دارد «برایان جانسون» یک کارآفرین مولتی میلیونر ۴۵ ساله که به سبک زندگی غیر عادی‌اش معروف است به تازگی اعتراف کرده با صرف ۲ میلیون دلار در سال گذشته برای جوان‌تر کردن ۷۸ اندام خود تلاش زیادی کرده است.
سبک زندگی اغلب افراد به ویژه خانواده‌هایی که مرد و زن شاغل هستند به گونه‌ای‌ست که گرم کردن ۲ یا چندباره غذا را در طول سال بار‌ها تجربه می‌کنند؛ هرچند در مورد احتمال تغییر ساختار موادغذایی به دلیل تکرار دفعات گرم کردن، نکاتی را شنیده یا خوانده باشند.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سبک زندگی سالم یکی از عوامل پیشگیری کننده از ابتلاء به فشار خون بارداری است. پیروی از یک رژیم غذایی مناسب همراه با رعایت دستورات پزشکِ متخصص و مصرف دارو‌های تجویز شده نیز می‌تواند این بیماری را کنترل و پیامد‌های ناشی از عوارضِ خطرناک آن را کاهش دهد.
کارشناسان تاکید دارند: عادات ما نه تنها روز ما بلکه ذهن، بدن و روح ما را نیز شکل می‌دهند. در سبک زندگی شهری تنها چیزی که نیاز داریم، آرامش است. برای رسیدن به تعادل کامل بین ذهن، بدن و روح تنها کاری که باید انجام داد این است که از برخی عادات سالم پیروی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ