یک روزنامه اصلاح طلب نوشت: به جای این اقدامات بی‌ثمر و زیان‌بار، یک مجموعه بحث آزاد را درباره پوشش زنان سازمان دهید تا از دل آن قانونی درآید که مطابق خواست اکثریت قاطع مردم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شد که مهدی طارمی به تعهدات خود نسبت به پورتو وفادار است و از این تیم جدا نمی شود.
روزنامه ایران ورزشی مدعی شد پیشنهاد استقلال و سپاهان به سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس، دچار تردید شود.
گرچه اصلاح‌طلبان ساختاری و تحول‌گرایان از پیشنهاد حجاریان استقبال و آن را در راستای معنادار ساختن انتخابات تعریف می‌کنند، اما طیف اصلاح‌طلبان تکنوکرات با انتقاد از حجاریان بیان این مطالب را در راستای رادیکال شدن فضا و به ضرر جریان اصلاحات دانسته و تأکید می‌کنند تجربه تاریخی به جریان اصلاحات ثابت کرده هر وقت این جریان رادیکال شده توفیقات آن نیز کمتر بوده است.
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گفت بعد از چند دور شایعات درباره انتقال ریاض محرز به فوتبال عربستان، سرانجام پیشنهاد رسمی باشگاه الاهلی به منچسترسیتی رسیده است.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
برگزاری جلسه روزنامه آبولا اعلام کرد سرجیو کونسیسائو ترجیح می‌دهد به جای انتقال به لیگ عربستان به کار خود در پورتو ادامه بدهد.
روزنامه اماراتی مدعی شد که یکی از تیم‌های پایتخت‌نشین این کشور در آستانه جذب احمد نوراللهی است.
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد برای راحت شدن خیالش بابت جذب هری کین قصد دارد حتی پیش از پایان فصل پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهد.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود خبر داده است که الهلال می خواهد برای استخدام سه ساله مهدی طارمی، دستمزد سرسام آور 27 میلیون یورو را به مهاجم ایرانی پورتو پرداخت کند.
روزنامه اکیپ نوشت: مسی راهی لیگ عربستان نمی شود و از طرف دیگر هم بارسلونا هیچ پیشنهادی به او نداده است. پاری سن ژرمن تنها باشگاهی است که در حال حاضر به مسی پیشنهاد داده است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
روزنامه عکاظ عربستان در خبر بامداد امروز خود مدعی شد که پیشنهاد رسمی الهلال به دست مسی رسیده است.
روزنامه عکاظ عربستان در خبر بامداد امروز خود مدعی شد که پیشنهاد رسمی الهلال به دست مسی رسیده است.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
طبق اعلام روزنامه مارکا علاوه بر الهلال عربستان الإتحاد هم برای جذب مسی اعلام آمادگی کرده است.
روزنامه کیهان به اظهارات عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که از رئیسی رئیس جمهوری، خواسته تا استعفا دهد، واکنش نشان داد.
روزنامه ابولا پرتغال از پیشنهاد فدراسیون فوتبال پرتغال به مورینیو برای جایگزینی سانتوس خبر داد.
روزنامه آ.اس از احتمال یک پیشنهاد جدید برای کریستیانو رونالدو و حضور فوق ستاره پرتغالی در قطر خبر داد.
رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه آرمان ملی طرح پیشنهادی خود برای خروج از شریط فعلی کشور را مطرح کرد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است باشگاه چلسی بعد از بالا گرفتن تنش بین کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد به جذب این ستاره پرتغالی ابراز تمایل کرده است.
فعال سیاسی اصلاح طلب از درخواست روزنامه پیشنهاد روزنامه کیهان استقبال کرد .
فعال سیاسی اصلاح طلب از درخواست روزنامه پیشنهاد روزنامه کیهان استقبال کرد
روزنامه دولتی ایران ورزشی ۲ ادعا درباره دراگان مطرح کرده که هر دو بحث برانگیز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ