معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: میزان شیوع طلاق در ۱۰ سال گذشته در ایران تقریباً ثابت بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام وزارت بهداشت در ایران شیوع هپاتیت C در جمعیت عمومی کمتر از 0.3 درصد (کمتر از 200 هزار نفرمبتلا) است و بیشترین میزان شیوع این بیماری در معتادان تزریقی دیده می‌شود.
همزمان با شیوع سویه جدید کرونا در آمریکا، میزان بستری شدن در بیمارستان‌های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا نیز افزایش پیدا کرده است.
معاون پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به شیوع اعتیاد در ۲.۱ درصد جمعیت دانش‌آموزان گفت: بیشترین میزان اعتیاد دانش‌آموزان، مصرف الکل است.
یکی از اسرای روسیه آزادشده از اردوگاه اوکراین، می‌گوید که مصرف مواد مخدر بین نیروهای ارتش اوکراین به شدت شایع است.
ایران در سال ۱۳۴۶ با مشارکت یک شرکت ژاپنی در میدان آرش نفت و گاز کشف کرد و در سال ۲۰۱۳ شروع به تولید کرد. ذخیره گاز درجای میدان با یک تریلیون فوت مکعب و میزان نفت ذخیره‌شده آن با ۴۲ میلیون بشکه، مهم‌ترین میدان توسعه نیافته و استراتژیک کشور است که ۴۰ درصد آن در ساختار‌های زمین‌شناسی و آب و خاک ایران قرار گرفته است
رافائل سیلوا در شرایطی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد که درباره میزان طلب او از آبی ها، ابهاماتی وجود دارد.
نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد با حضور نخبگان، مقامات ارشد وزارت خانه ها و سازمان های مردم نهاد و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار شد.
شیوه بسته‌بندی محصولات، یکی از طرق موثر در میزان فروش است. در این بین عکسی از بطری کوکاکولا در سال ۱۹۳۰ منتشر شده که این بسته‌بندی شباهات زیادی با قوطی‌های رنگ و سموم دارد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
رئیس جامعه اورولوژی ایران گفت: ابتلا به سرطان مثانه در مردان به دلیل مصرف سیگار ۲.۵ برابر بیشتر است، اما این نوع سرطان در میان زنان به دلیل گرایش به استفاده از قلیان شیوع فراوان دارد.
رئیس جامعه اورولوژی ایران، در ارتباط با میزان شیوع سنگ‌های دستگاه ادراری در کشور توضیحاتی ارائه داد.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اطلاعات چندانی از میزان شیوع انواع مواد مخدر یا برخورد با والدین معتاد نداریم.
در هفته پایانی بهمن‌ماه، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابل شیوع ویروس کووید ۱۹، در کل کشور به ۳۴.۹۵ درصد کاهش یافته و استان تهران در قعر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی قرار گرفته است.
به طور کلی در سال جاری امریکا شاهد شیوع بیش‌تر نورو ویروس در مقایسه با سال گذشته بوده است. داده‌ها نشان می‌دهند میزان شیوع آن در برهه‌هایی کم‌تر بود که پروتکل‌های مرتبط با پاندمی کووید مانند پوشش اجباری ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برقرار بودند و توانایی انتشار ویروس را مختل می‌کردند.
متخصص پرتودرمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سرطان روده بزرگ یکی از سرطان‌های شایع جوامع صنعتی است، گفت: میزان شیوع این بیماری در دهه‌های اخیر رو به افزایش است.
بر اساس آمار‌های موجود، در دو سه دهه اخیر، نه تنها در کشور ما، بلکه در همه جای دنیا، میزان اضافه وزن و چاقی به شدت افزایش یافته و تقریباً بیش از ۴۰ درصد جامعه از اضافه وزن رنج می‌برند که تشدید اضافه وزن، باعث چاقی می‌شود و چاقی پیش زمینه بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی، پرفشاری خون و بیماری آرتروز و…، می‌شود.
رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران گزارش می‌شود، نشان می‌دهد هرچه کرونا کمتر شده، روند افزایش موارد آنفلوانزا را داشته‌ایم.
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
در این فیلم میزان قراردادهای دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس در فصل جاری را مشاهده می‌کنید.
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست.
میزان مرگ و میر سویه فعلی آبله میمون حدود یک درصد است و در زمان نگارش این گزارش سه مورد مرگ بر اثر شیوع بیماری در خارج از آفریقا و پنج مورد مرگ در کشور‌های آفریقایی که این بیماری بومی آن است از ابتدای سال گزارش شده‌اند.
شیوع آبله میمونی تا چه میزان نگران‌کننده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ