فدراسیون فوتبال عراق به منظور آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، در حال برنامه‌ریزی چند دیدار دوستانه برای تیم ملی این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، ژاپن، چین، قطر، عراق ، کره‌جنوبی و چین‌تایپه حریفان خود را شکست دادند.
لامین یامال با حضور در جام جهانی زیر 17 سال با اسپانیا حداقل یک ماه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند.
تیم ملی زنان اسپانیا این فرصت را دارد که قهرمانی در جام جهانی و همچنین سومین توپ طلای متوالی را به دست آورد.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
هافبک جنگنده پرسپولیسی‌ها یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و در نهمین سال حضور در جمع سرخ‌ها به دنبال افزایش جام‌های موزه شخصی خود است.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
دینکو ایلیشیچ، سرمربی کروات النصر، قصد دارد در دیدار برابر الوحده در نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان، عبدالله الخبیری را به ترکیب اصلی بازگرداند.
هواداران عربستانی استقبال بالایی از دیدار الاتحاد و الهلال در نیمه نهایی جام پادشاهی داشته‌اند.
کوین دی‌بروینه به خصوص پس از جام جهانی افت کرده و حالا پپ گواردیولا حتی 90 دقیقه او را روی نیمکت نیز می‌نشاند. چه بر سر پادشاه بلژیکی آمده است؟
«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
تونی کروس امشب می‌تواند با رئال مادرید به ششمین عنوان قهرمانی جهان خود در رقابت‌های باشگاهی دست پیدا کند.
محمد ششم پادشاه مراکش طی مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به خاطر عملکرد درخشانشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجلیل کرد.
فوق ستاره آرژانتینی بعد از رسیدن به قهرمانی جام جهانی، رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را هم شکست.
پادشاه بسکتبال NBA نظر جالبی درباره پیروز فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.
نیمار مثل جادوگری است که اشک‌های سرازیر شده از چشمانش بعد از بازی امشب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی را به فرصتی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۲۶ تبدیل می‌کند.
هم تیمی ها و حتی رقبای امباپه به واسطه درخشش خیره کننده این بازیکن در جام جهانی، به تمجید از او پرداخته اند.
هری کین که امید اول گلزنی انگلیس برای گلزنی در جام جهانی قطر بود تا کنون برای سه‌شیرها در نقش پادشاه پاس گل ظاهر شده است.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با صحبت‌های پادشاه کشور میزبان و سیل انبوه تماشاگران انجام شد.
وحدت حنانوف پس از قهرمانی جام پادشاهی تایلند به تمرینات پرسپولیس اضافه شد.
تیم تاجیکستان در ضربات پنالتی مالزی را شکست داد تا قهرمان جام پادشاهی شود.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به‌عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند؛ اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ