مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: شرکت ساماندهی بالغ بر ۲۰ هزار مزاحمت شغلی را در یک دهه اخیر ساماندهی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر ۷۲۰ هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.
قیمت هاوال اچ ۶ جی تی در بازار‌های مختلف تفاوت دارد. اما نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک آن که بازهم تریم‌های متنوعی دارد از ۴۵ هزار دلار به بالا قیمت می‌خورد.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
با پایان تجاوز پنج روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت به این تجاوز، پرسش‌ها درباره دلایل عدم استفاده رژیم صهیونیستی از سامانه دفاع لیزری بالا گرفته است.
بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی موقت و اختالل تردد در سطح معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، آسیب به سازه‌های موقت و سست، شکسته شدن درختان در سطح شهراز مخاطرات این سامانه بارشی است.
سامانه گنبد آهنین که رژیم صهیونیستی به آن می بالد در رهگیری موشکهای مقاومت فلسطین ناکام ماند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از مردم خواست در کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی واحتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در برخی از مقاطع از استان تهران از مردم خواست که از اتراق در کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.
آلمان و لیتوانی در خصوص استقرار سامانه های پدافند هوایی در جناح شرقی ناتو به توافق رسیدند.
علاوه بر فروش بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو ارز از محل منابع موجود کشورمان در عراق طی روزهای گذشته در سامانه نیما، در روز جاری نیز به میزان ۱۰۰ میلیون یورو از این محل عرضه شد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.
پیرو اعلام رییس کل بانک مرکزی؛ از تاریخ ۱۰ دی ماه سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۶.۵ میلیارد دلار به منظور واردات کالاهای اساسی، دارو و اقلام بهداشتی و مواد اولیه کارخانجات در سامانه نیما عرضه شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
شهردار تهران از برگزاری مناقصه ساماندهی باغ راه حضرت فاطمه زهرا پس از ۱۵ سال خبر داد.
با به روز رسانی سامانه سمات در قالب نسخه ۲.۲ از این پس اطلاعات و گزارش های با کیفیت و روایی بالا در زمینه تسهیلات و تعهدات در سطح ملی در اختیار شبکه بانکی قرار می گیرد.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
عبادی گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرربود تا پایان برنامه ششم توسعه،۲۴۱۷ کیلومتر ازرودخانه‌های کشور ساماندهی شود که تاکنون بالغ بر۲۵۲۸کیلومتر عملیات ساماندهی در سطح کشور انجام شده است.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، از صدور بالغ بر ۸۰ هزار صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت‌های بورسی و فرابورسی خبر داد.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
طبق مصوبه مجلس، تراکنش‌هایی که مبلغ آن‌ها از حدی بیشتر باشد، در صورتی قابل انجام است که شناسه یکتای صورت حساب الکترونیکی در سامانه حاکمیتی بانک مرکزی ثبت شده باشد.
یزدی مهر گفت: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ