الساندرو دل پیرو، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید از نزدیک شرایط این باشگاه را زیر نظر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: دل به اندیشه‌های سیاسی افراد غرب‌زده و کسانی که مدعی دخالت خارجی در قدرت این کشور هستند نسپاریم و این‌ها را جلو نیندازیم؛ ما پیرو اهل بیت هستیم، دنباله‌روی عزیزان خدا هستیم و باید درسی که از اسرای کربلا می‌گیریم در اندیشه سیاسی امروز خودمان عملی کنیم.
درحالیکه احتمال انتقال ژوائو فلیکس به بارسلونا داغ شده دیه‌گو گودین، هم‌تیمی سابق او می‌گوید این ستاره پرتغالی هرگز نتوانست با اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه ارتباط برقرار کند و دلش با این تیم نبود.
استقبال تماشاگران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی، آخرین مسافرت این فصل یحیی را دلپذیر آغاز کرد.
آبادان- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پیروزی مقابل تیم گل‌گهر در بازی آخر لیگ برتر و ماندن در لیگ برتر دل مردم آبادان را شاد می‌کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهداب ایران گفت: نماینده افغانستان با جان و دل بازی کرد و حتی گاهی ما را تحت فشار قرار داد اما تیم ما از نظر فنی برتر بود و پیروز شد.
ستاره ایران در اروپا آن‌قدر مستعد و کاردرست است که از بچگی تا امروز، مجموعه‌ای از خاطرات دلنشین را ساخته.
الساندرو دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا تمجید ویژه‌ای از ارلینگ هالند انجام داد.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
سرمربی سابق استقلال با مقایسه آنتونیو کاسانو با الکس دل‌پیرو خبرساز شد.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده که آنتونیو کاسانو بازیکن بهتری از الساندرو دل‌پیرو بوده است.
الساندرو دل پیرو معتقد است صعود سه تیم ایتالیایی به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ کمک زیادی به فوتبال این کشور می کند.
پیروز از همان ابتدا در قد و قامت یک شخصیت ایرانی محبوب در دل همه جا باز کرد و لحظه‌‌‌هایش را همه دنبال می‌‌‌کردند. خوب وزن می‌‌‌گرفت، قد می‌‌‌کشید و در حال نزدیک شدن به فصل جفت‌‌‌گیری‌‌‌اش بود تا اینکه عکس‌‌‌هایی از او منتشر شد با این توضیح که مشکل یبوست دارد.
محققان دانشگاه تگزاس در این باره روی حیوانات تحقیق کرده اند؛ فرقی نداشت که این حیوانات چقدر گرسنه بودند، در هر صورت رژیم غذایی با کالری محدود در زمان‌های خاصی به آن‌ها داده شد. متوجه شدند حیواناتی که در طول روز غذا می‌خورند، ۲۰ درصد طول عمر بیشتری نسبت به حیواناتی دارند که هر زمان از روز و هر جا که دل شان بخواهد، بدون برنانه غذا می‌خورند؛ یعنی برنامه ریزی دقیقی ندارند.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
من فکر نمی‌کنم حذف ما به خاطر اشتباهات فغانی و سیبرت باشد؛ تیم ما دائما دفاع می‌کرد اما سرمربی به داروین تنها و سوارز پیر دل خوش کرده بود.
الکساندرو دل‌پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، امیدوار به بازگشت زودهنگام نیمار به میادین است.
دل پیرو آماده کمک به یوونتوس است زیرا بیانکونری در وضعیت آشفته‌ای از لحاظ مدیریتی قرار دارد.
دیدیه دروگبا و الکساندر دل‌پیرو از نزدیک مصاف حساس انگلیس و آمریکا را در ورزشگاه البیت نظاره می‌کنند.
آلساندرو دل پیرو اسطوره بیانکونری معتقد است که آنتونیو کونته پروژه اش با تاتنهام را نیمه کاره رها نمی کند و به این راحتی راهی یوونتوس نخواهد شد.
الساندرو دل‌پیرو شب گذشته بازی پسرش که در ختافه توپ می زند، برابر رئال مادرید را از نزدیک تماشا کرد.
الساندرو دل‌پیرو شب گذشته بازی پسرش که در ختافه توپ می زند، برابر رئال مادرید را از نزدیک تماشا کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: حال که ظاهراً تصمیم به پیروی از توصیه‌های همان افرادی گرفته‌اید که شرایط کشور را به اینجا رسانده و در همۀ زمینه‌ها بحران‌آفرینی کرده‌اند، من دیگر چرا این وسط خودم را سنگ روی یخ کنم و برایتان دل بسوزانم؟ تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ