رئیس شورای امنیت ملی اوکراین اذعان کرده که عملیات نظامی این کشور تاکنون سرعت و پیشروی لازم را نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام منصوب روسیه در جمهوری کریمه، از سرنگونی یک فروند موشک کروز در نزدیکی شهر «کِرچ» خبر داد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
اعتراض به حضور آوارگان سوری در لبنان به لبنانی های مقیم فرانسه هم رسیده است.
متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
وزارت خارجه چین امروز با ارسال یک یادداشت اعتراض آمیز به سفارت آلمان در پکن، به سفر مقام برلین به جزیره تایوان واکنش نشان داد.
متهم در تحقیقات اولیه به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و گفت: از بچگی، خیلی ناسازگار بودم و مدام با دوستانم دعوا می‌کردم. همین ناسازگاری باعث شد که مدرسه را ترک کنم. بعد از آن هم هر کجا مشغول به کار می‌شدم، خیلی زود با صاحبکارم دعوا می‌کردم و بیرون می‌آمدم. در همین گیر و دار بودم که با دوستان ناباب آشنا شدم و خلاف را شروع کردم. چندین بار به کانون اصلاح و تربیت افتادم و خانواده‌ام هر بار با گذاشتن وثیقه و گرفتن رضایت، مرا آزاد کردند.
مقام بلند پایه امنیتی آمریکا بار دیگر بر صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران اعتراف کرد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است البته پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.
در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام معظم رهبری، جمعی از دانش آموزان تهرانی، سه شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
ظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه، علما، روحانیون و مردم قم در اعتراض به هتاکی مجله فرانسوی و توهین به مرجعیت و مقام معظم رهبری در صحن امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند. همچنین آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع به ایراد سخن پرداختند.
مقام نظامی کره جنوبی اعتراف کرد که یکی از پهپادهای پرتابی کره شمالی تا فاصله ۳.۷ کیلومتری منطقه پرواز ممنوع کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی نفوذ کرده بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، تصمیم آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را «نامشروع» خواند و گفت: هرگز صدای رسا و مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد: ایرانی‌ها از این اقدام عصبانی شده اند آن‌ها به این قطعنامه اعتراض کردند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهند در این کمیسیون حضور داشته باشند، اما اکنون می‌دانند اگر می‌خواهند در این کمیسیون باشند باید رفتار خود را تغییر دهند.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
الهیان با اشاره به موضوع کمیسیون مقام زن، گفت: خانم هیلاری کلینتون، کامالا هریس و میشل اوباما بیانیه‌ای را تنظیم کردند مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید از این کمیسیون اخراج شود. ما جلسه‌ای را با رئیس اکوسوک سازمان ملل اشتیم که کمیسیون مقام زن یکی از ارکان آن است. مطرح کردیم که اخراج ایران از کمیسیون مقام زن یعنی نادیده گرفتن بیش از ۴۰ میلیون زن ایرانی و این مورد اعتراض سازمان‌های مردم نهاد و زنان در ایران است.
نماینده تهران در مجلس گفت: مقام معظم رهبری و امام خمینی همیشه تاکید بر این داشته اند که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. مسئولان باید با حضور در میان مردم اعتراض آنان را شنیده و به دنبال حل آن باشند.
معاون رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهای حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان ایرانی مدعی شد: خطاب به همه کسانی که در حال اعتراض هستند می‌گویم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم. شجاعت شما الهام ‌بخش است.
رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره فوت مهسا امینی در ایران اظهار داشت: رخدادی که اتفاق افتاده در دست بررسی است و نظر نهایی در این باره را با مقام قضایی است؛ آنچه درباره فوت این خانم مطرح است و اگر قصور و تقصیری بوده، حتماً بررسی می‌شود و من در تماس با خانواده او هم قول دادم فارغ از آنکه مجامع جهانی موضع بگیرند یا نه، مساله را پیگیری کنم.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
قائم مقام باشگاه پیکان نسبت به حضور پرتعداد تماشاگران گل‌گهر و نشاندن آنها در بخش CIP ورزشگاه گلایه کرد.
مهلت اعتراض به آرای مراجع شبه قضایی در دیوان عدالت اداری برای اشخاص مقیم ایران ۹۰ روز از تاریخ ابلاغ رای می باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ