رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره فوت مهسا امینی در ایران اظهار داشت: رخدادی که اتفاق افتاده در دست بررسی است و نظر نهایی در این باره را با مقام قضایی است؛ آنچه درباره فوت این خانم مطرح است و اگر قصور و تقصیری بوده، حتماً بررسی می‌شود و من در تماس با خانواده او هم قول دادم فارغ از آنکه مجامع جهانی موضع بگیرند یا نه، مساله را پیگیری کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خزعلی به اهمیت بازی در خانواده اشاره کرد و گفت: بازی چیز کمی نیست و بخشی از اقتصاد خانواده و وقت خانواده صرف بازی می‌شود. یکی از مشکلاتی که داریم بازی‌هایی است که خشونت و ناآرامی را در بچه‌ها ترویج می‌کند. در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: استیضاح وزیرکشور باید به دلیل عملکردش در اعتراضات ۱۴۰۱ و حوادث زاهدان باشد نه آن نامه معاون سیاسی!
رئیس جمهوری فرانسه به اعتراضات گسترده به قتل یک نوجوان به دست پلیس این کشور واکنش نشان داد.
ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی شب گذشته خود افزایش قیمت دلار را گردن اتفاقات سال گذشته انداخت.
ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی شب گذشته خود افزایش قیمت دلار را گردن اتفاقات سال گذشته انداخت.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان گفت: قطعا برخی اتفاقات سال گذشته از خارج از کشور هدایت می‌شد و لطمه به کشور وارد کرد.
رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات معلمان از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.
در چنین شرایطی، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از سوی شی جینپینگ برای دیدار از چین دعوت شد. این دعوت در فاصله کوتاهی از اعتراضات در ایران صورت گرفت. اما انگیزه شی از این دعوت چه بود؟
رئیس جمهور تونس در واکنش به اعتراضات و اعتصابات در کشورش گفت که کشور باید پاکسازی شود.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟ هیچ یک از معترضان در بیرون و شرایط عادی اظهار کرده‌اند که فریب خورده‌ایم و دیگر در تظاهرات و اعتراضات شرکت نمی‌کنیم؟
نماینده ادوار مجلس گفت: اگر معترضان آزاد شوند و همچنین مجوز برگزاری اعتراضات و تظاهرات مسالمت‌آمیز صادر شود مشخص می‌شود که صدای اعتراضات شنیده شده است.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
همچنان همه می‌دانیم که مقصر شرایط فعلی حسن روحانی است و احتمالا اعتراضات اخیر و هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت سیزدهم نرسیده‌اند! اگر یادتان باشد برخی از حامیان رییس جمهور می‌گفتند در ۵ ماه بادمجان هم رشد نمی‌کند چه برسد به کارهای دولت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اعتراضات تیم‌ها نسبت به داوری زیاد شده است گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید در این خصوص ورود کرده و مشکلات را برطرف کند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می‌گوید نباید اجازه داد عده‌ای از مطالبه و اعتراض مردم سودجویی کنند، حرف مردم را به حاشیه ببرند و ناامنی و هرج و مرج ایجاد کنند. مسئولان باید از اعتراضات مردم صیانت کنند.
عظیمی با بیان اینکه حضور رئیس دولت ارتباطی با اعتراضات و دانشجویان بازداشتی دانشگاه نداشته است، گفت: اکثر دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه ما آزاد شده‌اند، به جز مائده دلبری که حدود ۱۵ روز از بازداشت او می‌گذرد و یکی دیگر از دانشجویان.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر تاکید کرد.
رئیس پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیس جمهور نوشت: امروز، صِرفِ اعلام اینکه، مشکلی با اعتراضات ندارید، راه حل نیست. ادامه روش فعلی برخورد هم، شاید بتواند در کوتاه مدت صورت مسئله را پاک کند، اما براساس تجربیات گذشته قطعاً در مسیر کاهش بیشتر اعتماد عمومی خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای ، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ