یک مسجد متعلق به مسلمانان در منطقه گوتینگن در شمال آلمان از سوی برخی افراد ناشناس ارسال یک نامه حاوی عبارات تهدیدآمیز و علامت صلیب شکسته مورد تهدید قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
دنیل فارکه، سرمربی لیدزیونایتد، تایید کرد که به دلیل آسیب رساندن به روحیه تیمش، بازیکنانی مانند ویلفرد گنونتو و لوئیس سینیسترا را از تمرینات گروهی منع می‌کند.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های فصل 2023-2024 با چالشی جدی مواجه شده است.
روزنامه تایمز مدعی شد خطر کسر امتیاز در فصل آینده لیگ برتر و همچنین جریمه‌های هنگفت مالی باشگاه چلسی را تهدید می‌کند.
هری کین، ستاره تاتنهام، به بایرن مونیخ هشدار داده که تنها تا یکشنبه فرصت دارد انتقالش به این باشگاه را نهایی کند.
یافتن جای پارک و توقف در شهرهای بزرگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است. اما بعضی از شهروندان برای حل این مشکل به تهدید دیگران روی آورده‌اند.
کیلیان امباپه اولتیماتوم باشگاه برای جدایی را یک بلوف می داند و مطمئن است اگر ماندنی شود، به تیم اصلی باز خواهد گشت.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.
دکلان رایس، ستاره جدید آرسنال، معتقد است که زمان قهرمانی این تیم فرا رسیده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی تکراری را مطرح کرد.
اگر روند قیمت‌های پایین در زنجیره ارزش افدرا که به راحتی تهیه می‌شود ادامه یابد، افغانستان به کمک مافیای غربی به زودی می‌تواند نقش مهمی در تجارت جهانی مواد مخدر مصنوعی بازی کند.
احمد مازنی نوشت: نباید فراموش کرد بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان می‌تواند مقدمه بی‌احترامی و تعرض به سایر عقائد و تفکرات و افراد شود. این نوع رفتار‌ها می‌تواند مقدمه نزاع‌هایی از جنس جنگ‌های صلیبی در پهنه عالم باشد که کنترل آن‌ها بدون تردید دشوار خواهد بود.
عبدالملک سکریه،رئیس انجمن ملی مقاومت در برابر عادی سازی گفت:روز قدس، مسلمانان را نسبت به خطراتی که آینده‌شان را تهدید می‌کند، آگاه می‌سازد و آگاهی همان چیزی است که امت اسلامی نیازمند آن است.
پس از آنکه ایمیلی با محتوای نژاد پرستی کریستوف گالتیه نسبت به سیاه پوستان و مسلمانان منتشر شد، فشارها روی این سرمربی ۵۶ ساله افزایش پیدا کرده و گویا حال، خانواده او به همراه خودش تهدید به مرگ شده‌اند.
کریستوف گالتیه در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری نیس، بازیکنان مسلمان تیمش را تهدید می کرد و آنها اجازه روزه گرفتن نداشتند.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
متاسفانه سیاست خارجی ما اکنون به ضعیف‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود در ۴۴ سال اخیر رسیده است. این وضعیت بهیچوجه شایسته نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران نیست. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند این سیاست به صورت بنیانی مورد تجدید قرار گیرد و سیاستی پایه‌ریزی شود که در خور شان ملت مقتدر، مسلمان و انقلابی ایران باشد.
حضور روز گذشته بن گویر در مسجدالاقصی ۱۲ دقیقه طول کشید و او تحت تدابیر شدید امنیتی، این مکان مقدس را ترک و از صحن‌های آن خارج شد. ایتامار بن‌گویر پس از حضور در این مکان گفت «معبد مقدس» «مهم‌ترین مکان برای ملت اسراییل است و ما پاسدار آزادی مسلمانان و مسیحیان نیز هستیم، اما یهودیان هم باید بتوانند در آن حضور یابند و هر کسی که یهودیان را به این خاطر تهدید می‌کند، باید با مشت آهنین با او برخورد کرد».
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۹ خردادماه) به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ