تیک تاک که شبکه اجتماعی محبوبی در سراسر جهان است، اکنون از سوی دولت ها یک تهدید امنیتی به شمار می رود این در حالی است که ریشه این اتهامات در تنش های آمریکا با چین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برابر آرژانتین صف آرایی می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برابر آرژانتین صف آرایی می‌کند.
شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
خبرنگار اسپانیایی از احتمال جدال مسی با رونالدو در آمریکا خبر داد.
روسیه به دلیل محرومیت هایی که داشته حدود 2 سالی است که از میادین ورزشی دور مانده اما پیش بینی می شود خیلی زود جدال حساس کشتی این کشور با ایران و آمریکا از سر گرفته شود.
گلوبال تایمز در گزارشی با اشاره به تغییرات بنیادین در نظم جهانی، بر لزوم جدایی اتحادیه اروپا از آمریکا و همکاری با دیگر کشورها و قدرت‌های بزرگ جهان از جمله چین تأکید می‌کند.
هانی‌زاده: محمد بن سلمان سعی می‌کند چین را از ایران جدا کند و از نفوذ چین در شورای امنیت و در جهان استفاده کند. بن سلمان با برگ چین علیه ایران و آمریکا استفاده می‌کند. در حال حاضر او با تیم جو بایدن مشکل پیدا کرده پس سعی می‌کند یارگیری جدید داشته باشد، اما آمریکا هم برای چین و هم برای عربستان مشکل ایجاد خواهد کرد.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
ایران صفر - آمریکا صفر | سومین جدال برای اولین صعود
ایران صفر - آمریکا صفر | مهمترین جدال تاریخ
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
استادیوم الثمامه از ساعاتی بعد میزبان دیدار حساس ایران و آمریکا خواهد بود.
پوستر فدراسیون فوتبال آمریکا برای جدال امشب با ایران
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در روز پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم جهام جهانی، جدال یوزها با عقاب‌هاست.
تمرین امروز تیم ملی یک روز خوب برای عکاسان حاضر در کمپ الریان بود.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دومین دیدار خود در رقابتهای جام بین قاره ای را برابر آمریکا با پیروزی پشت سر گذاشت.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
در سومین روز از مسابقات جهانی کشتی آزاد، ۵ ملی‌پوش کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.
اتحادیه جهانی کشتی رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی آزاد را میان ایران و آمریکا دانست و به تلاش ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی فرنگی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ