این ماهواره‌ها می‌توانند آن ماهواره‌هایی را که در صورت فلکی بزرگ استارلینک قرار دارند ردیابی کنند و مکانی امن برای چین در فضای مدار پایین فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: خط ریلی خواف-هرات از جهت افزایش سرعت انتقال کالاهای صادراتی اهمیت زیادی دارد و ایران را به چین متصل می‌ کند.
رسانه چینی به پوشش خبری رسانه های غربی از سفر وزیر خارجه امریکا به این کشور انتقاد کرده و به نقل از کارشناسان آن را مصداقی از تیره‌نمایی مرسوم ایدئولوژی غربی از چین توصیف کرده است.
رئیس کمیته چین مجلس آمریکا معتقد است وزارت بازرگانی کشور باید برای شرکت تراشه سازی چینی محدودیت هایی وضع کند.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
کاپیتان استقلال انتقاد تندی نسبت به وضعیت این باشگاه و عدم پرداخت مطالبات‌شان داشت.
سخنگوی وزیر دفاع چین اعلام کرد: ماموریت انتقال همه اتباع چینی از سودان امروز به اتمام رسید.
یک مدیر برنامه چینی انتقال یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس به تیم کانگژو را «پیچیده» توصیف کرد.
هنوز مشخص نیست که حضانت بچه آن‌ها با چه کسی باشد، ولی آنچه پیداست، همسر اول مرد چینی به ثروت قابل توجهی از این طریق رسیده است.
مدیر اجرایی تیک تاک اعلام کرد این اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه چینی با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آمریکایی، هرگز داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد.
باشگاه شانگهای پورت به صورت رسمی از انتصاب خاویر پریرا به عنوان سرمربی خبر داد.
علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری نوشت: با قدری اغماض برنامه‌ای که از سوی آقای زارع‌پور اعلام شده، چیزی نیست جز یک «کاپیتولاسیون اینترنتی»؛ یعنی دادن امتیازات و حقوقی مضاعف به شهروند خارجی درحالی‌که شهروند ایرانی از همان امتیازات و حقوق به شکل عمومی محروم است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
جو بایدن که مورد انتقاد برخی از قانونگذاران کشورش قرار گرفته، گفت که بالون «جاسوسی» چینی را که قبل از سرنگون شدن در اقیانوس اطلس بر فراز ایالات متحده حرکت کرده بود، به عنوان «نقض امنیتی بزرگ» در نظر نمی‌گیرد.
فرهاد کاظمی عدم ثبات مدیران و مربیان را یکی از اصلی ترین مشکلات فوتبال ما می بیند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره کنار گذاشتن شهرخودرو از جدول لیگ آزادگان و سرنوشت مشابه تیم‌های مشهدی صحبت کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:ایران می‌تواند سهم بسزایی در انتقال ۶۰ میلیون تن کالا که از چین به اروپا منتقل می‌شودرا در اختیار داشته باشد،روسیه نیز برای سرمایه گذاری بنادر ایران علاقه دارد.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
این مداح همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کانون مداحان محدودیتی برای انتقاد کردن گذاشته است، گفت: «خیر، الان هم محدودیتی وجود ندارد و اگر هم کسی صحبتی کند، برخوردی نمی‌شود، چون به هر حال مسئله روز است و در کشور وجود دارد. اما مداحان سعی می‌کنند وارد این کار نشوند چرا که فضای معنوی جلسه به هم می‌خورد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ