جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات دیجیتال توسعه داده شده توسط گروه همراه اول، در جریان مأموریت پلتفرم‌های هوشمندسازی این اپراتور قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان، مسجد جامع «جمعه» دربند داغستان، یک جلد «قرآن» به عنوان هدیه دریافت کرد.
بازیکنان تیم نوجوانان ایران که برای مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند بسر می برند، از استادیوم راجامانگالا بازدید کردند.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنجشنبه با حضور در مسجد جامع اموی که در بخش قدیمی شهر دمشق واقع شده‌است بازدید نمود. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
اردستان- مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: بیش از ۶۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی شهرستان انجام و ۳۷۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته طی ایام نوروز جمع آوری شد.
اعضای تیم فولاد در آستانه دیدار با تیم الفیصلی عربستان از شرکت فولاد خوزستان بازدید کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از موزه عبرت با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد و بیان داشت:فعالیت‌های موزه عبرت برای تبیین حقایق گسترش یابد
قدیمی‌ترین نسخه قران معروف به قران عثمان متعلق به قرن هفتم میلادی است که نوزده سال پس از زمان رحلت پیامبر در زمان خلیفه سوم، در شهر مدینه جمع آوری شده است.
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند.
رئیس جمهور در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.
صفحه ویژه اخبار و حواشی جام جهانی "ورزش سه" با بیش از هشت میلیون بازدید به کار خود پایان می‌دهد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  توانست رکورد میزان بازدید مسابقات جام جهانی را بشکند و از دوره های قبلی پیشی بگیرد.
بازدید از موزه فیفا با دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در توصیه سفر دولت لندن برای اتباع انگلیسی که به قطر سفر می‌کنند، آمده است: تروریست‌ها شاید تلاش کنند تا در قطر حملاتی انجام دهند. حملات می‌تواند شامل حمله به محل‌های بازدید خارجی‌ها شود.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع کسبه و بازاریان تهران حضور پیدا کرد و در بازدید میدانی و گفتگو با کسبه و بازاریان اعلام کرد اجازه نخواهیم داد که به کسب وکار مردم خلل وارد شود.
کاپ اصلی جام‌جهانی عصر سه‌شنبه ( ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ) پس از سفر و نمایش در بیش از ۵۰ کشور دنیا جهت بازدید علاقمندان قطری در پارک اسپایر دوحه به نمایش گذاشته شد. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۴ روز دیگر با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور آغاز خواهد شد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
یک محقق فوتبال در قطر تمام بلیت‌های جام جهانی از ۱۹۳۰ تا ۲۰۱۸ را جمع آوری کرده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، وارد دانشگاه الزهرا (س) شد تا با حضور در جمع دانشجویان با آنها گفتگو کند.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ