در توصیه سفر دولت لندن برای اتباع انگلیسی که به قطر سفر می‌کنند، آمده است: تروریست‌ها شاید تلاش کنند تا در قطر حملاتی انجام دهند. حملات می‌تواند شامل حمله به محل‌های بازدید خارجی‌ها شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس اطلاعاتی انگلیس درباره احتمال آموزش نیروهای بلاروسی در نزدیکی مرز لهستان به دست نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» هشدار داد.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
معاون مرکز فرماندهی کل متفقینِ اروپا وابسته به ناتو نسبت به از دست رفتن نفوذ و جایگاه انگلیس در این ائتلاف نظامی هشدار داد.
صحبت‌های رافائل واران در مورد دیدار یونایتد-سیتی در فینال جام حذفی و اقدام طرفداران رم علیه داور فینال لیگ اروپا روی جلد روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
تبدیل شدن سیتی به شانس اصلی قهرمانی با پیروزی مقابل آرسنال و همچنین آینده هری کین و مائوریسیو پوچتینو سوژه‌هایی هستند که روزنامه‌های انگلیسی آن را روی جلد برده‌اند.
واکنش مقامات روس به تحرکات انگلیس برای تجهیز اوکراین به مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده در حالی ادامه دارد که فرماندار «سواستوپل» از دفع حمله پهپادی به این منطقه خبر داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به رقبا و مدیران لیگ برتر انگلیس درباره اتهام‌ها و تنبیه‌های احتمالی هشدار داد.
سفارت روسیه در لندن اعلام کرد که ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین از سوی انگلیس واکنش مسکو را به همراه خواهد داشت.
به‌رغم هشدار روسیه به غرب درباره تحریک اوکراین برای حمله به «کریمه»، انگلیس تعدادی بالگرد نظامی ویژه جنگ‌های دریایی به اوکراین تحویل داد.
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن درباره تحرکات مشکوک آمریکا و انگلیس با همراهی برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دامن زدن به تنش‌ها در داخل اردن هشدار داد.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.
یک عضو ایرلندی پارلمان اروپا هشدار داد که انگلیس ممکن است در زمستان امسال عرضه گاز طبیعی خود را قطع کند.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، معتقد است که تیم ملی آمریکا توانایی پیروزی برابر انگلیس را دارد.
مدافع اسبق تیم ملی انگلیس می گوید انتظار پیروزی راحت برابر ایران اشتباه است و نباید تیم کی‌روش را دست‌کم گرفت.
وزیر اقتصاد انگلیس هشدار داد که این کشور در حوزه اقتصادی راه بسیار دشواری را پیش رو دارد و باید تصمیمات سختی بگیرد.
وزیر خارجه انگلیس به روسیه در مورد عواقب استفاده از سلاح هسته ای هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین هشدار داد توافق امنیتی آکوس بین آمریکا، انگلیس و استرالیا رقابت تسلیحاتی در منطقه را تشدید می‌کند.
اتحادیه عرب درباره پیامدهای انتقال سفارت انگلیس از تل آویو به قدس اشغالی هشدار داد.
وزارت امور خارجه انگلس بیانیه مداخله جویانه ای درباره عراق منتشر کرد.
رئیس انجمن فلسطینیان انگلیس نسبت به انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی هشدار داد.
یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.
رسانه های انگلیسی هشدار رئیس جمهور روسیه درباره سقف قیمتی برای گاز را در شکست مذاکرات مقامات اروپایی در این باره موثر شمردند.
«صادق خان» هشدار داد در صورتی که دولت مداخله نکند، میلیون ها انگلیسی زمستان آتی قادر به تأمین هزینه های گرمایشی و غذا نخواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ