با آخرین خرید آخرین سهمیه باقی مانده از بازیکن خارجی آپوئل، پیوستن کوین یامگا به این تیم قبرسی منتفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد خاکپور از کارکنان واحد انتظامات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایستگاه میدان حر کیفی پیدا کرده بود که مقدار قابل توجهی وجه نقد و چک و مدارک داشت.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی ۱۰ کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان گفت: وقتی ورزشکاران کشورمان در مسابقات مدال‌های رنگارنگ زیادی کسب می‌کنند، نشان‌دهنده این است که مسؤولان هم باید بیشتر به این رشته ورزشی توجه کنند.
سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران با تسلط جالب توجهی درباره باشگاه صنعت نفت صحبت کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
مراسم معارفه کریستیانو رونالدو پر از اتفاقات مهم و جالب توجه بود.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
زننده سه گل از شش گل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی یک رکورد قدیمی را مورد توجه قرار داد.
محمد کنو، هافبک تیم ملی عربستان با درخشش خود در ترکیب تیم ملی عربستان در مسابقات جام جهانی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
با توجه به اینکه واردات قطعات نسبت به تولید داخل آن برای بسیاری از تولیدکنندگان صرفه اقتصادی دارد، آن‌ها چه از مبادی رسمی و چه به صورت قاچاق، قطعات را وارد می‌کنند و با زدن لیبل ساخت داخل آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند، این در حالی است که این قطعات هیچگونه کیفیتی ندارند، اما با توجه به عدم وجود نظارت در بازار به وفور این قطعات را می‌توان در بازار مشاهده کرد.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
حضور پررنگ بانوان در یکی از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در رودسر در نوع خود جالب توجه بود.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری
به رغم تغییر دولت و تدابیری که برای پایان دادن به خسارات گذشته اندیشیده شده، وضعیت عجیبی بر بیمارستان ایرانی دبی حاکم است، تا جایی که به وضوح می‌شود سایه گسترده خطری که بر سر این مرکز درمانی پرسابقه گسترده شده را دید؛ خطری که ظاهرا رفع شدنی نیست، مگر با ورود مقامات ارشد کشورمان به این غائله کشدار!
بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم.به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.
شعارهای انقلاب به‌ نفع کشور است، بر خلاف کسانی که می خواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه برعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان های انقلابی ـ که البته هنوز به آرمان ها نرسیدیم ـ توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمان ها، دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ