با توجه به اینکه واردات قطعات نسبت به تولید داخل آن برای بسیاری از تولیدکنندگان صرفه اقتصادی دارد، آن‌ها چه از مبادی رسمی و چه به صورت قاچاق، قطعات را وارد می‌کنند و با زدن لیبل ساخت داخل آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند، این در حالی است که این قطعات هیچگونه کیفیتی ندارند، اما با توجه به عدم وجود نظارت در بازار به وفور این قطعات را می‌توان در بازار مشاهده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
بر اساس سند برنامه راهبردی همکاری‌های تجاری پنج ساله بین ایران و پاکستان (تا سال ۲۰۲۸)، روابط تجاری دو کشور می‌تواند تا ۵ میلیارد دلار افزایش یابد.
طی ۴ ماهه امسال مجموع تجارت خارجی کشور ۳۵.۵ میلیارد دلار شده که سهم صادرات ۱۵.۹ میلیارد دلار و سهم واردات ۱۹.۵ میلیارد دلار ثبت شده، بنابراین تراز تجاری منفی ۳.۶ میلیارد دلار است.
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
صادرات آمریکا به ایران در ماه‌های ژانویه تا می ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۱.۹ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۵ ماه نخست ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۶.۳ میلیون دلار اعلام شده بود.
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: در حال حاضر روابط تجاری بین دو کشور از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.
یورو استات اعلام کرد: مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در ۴ ماه نخست ۲۰۲۳ به حدود ۱.۵ میلیارد یورو رسیده که ۳۱ درصد از این رقم مربوط به تجارت ایران با آلمان بوده است.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به تجارت ۵ میلیارد دلاری ایران و هند در ۱۴۰۱، گفت: دولت با جدیت به دنبال فعال سازی تجارت ترجیحی با هند است.
علی صالحی دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق‌عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
وزیر خارجه عربستان اعلا م کرد که این کشور بزرگ‌ترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است و در سال ۲۰۲۲، ۱۶۰ میلیارد دلار با کشورها عضو این گروه تجارت کرده است.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
پرورش صنوبر، تجارت پرسودی که می‌توانید از خاک اره آن هم پول در بیاورید.
برخی از کشاورزان با الاغ‌های خود به شهر می‌آمدند و فضولات و کثافات را بار الاغ می‌کردند و با خود می‌بردند تا به‌عنوان کود در مزارع کشاورزی از آن استفاده کنند. انتقال فاضلاب به بیرون شهر توسط گروه ویژه‌ای به نام «کناس» انجام می‌شد که از این طریق امرارمعاش می‌کردند.
سال ۱۲۶۸ قمری حاجب‌الدوله به دستور امیرکبیر تغییرات عمده‌ای در وضع میدان به‌وجود آورد و سبزه‌میدان به‌کلی از وضع ناگوار و چشم‌انداز آلوده قبل درآمد. حالا سبزه‌میدان علاوه بر مرکز تجاری، محل تجمع اهالی طهران در مراسم مختلف بود و دسته‌های عزاداری محله‌های مختلف تهران در ماه محرم در این میدان گردهم می‌آمدند.
این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.
این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
شیرازی با اتهامات متعددی از جمله اداره خانوادگی هیات فوتبال تهران، خرید   فروش مجوز تیم‌ها و دامن زدن به تجارت پرسود مدارس فوتبال و انتقال امتیاز باشگاه‌های رده پایه تهران مواجه است.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
جنگ‌انداختن سگ‌های گله در استان‌هایی مثل آذربایجان شرقی و غربی پیشینه‌ای طولانی دارد و به انتخاب سگ قالب برای گله، توسط دامداران و عشایر این منطقه برمی‌گردد؛ رسمی که با کمی دستکاری در دهه‌های گذشته به شهر‌های دیگر هم سرایت کرده و گرچه دیگر کارکرد انتخاب سگ قالب برای گله را ندارد، اما به تجارتی پر سود برای بسیاری از پرورش‌دهندگان سگ‌های مبارزه‌گر تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ