در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئوی آموزشی جالب به شما یاد می دهد که چگونه درخت انار را از طریق کاشت دانه ها در خانه پرورش دهید.
در این ویدئوی کوتاه نحوه کاشت درخت موز و پرورش آن را در خانه از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.
در این ویدئو یک ترفند جالب برای جلوگیری از ته نشین شدن تخم شربتی را مشاهده می کنید.
در ویدئو زیر کم‌فروشی عجیب یک نانوایی در سنگین‌تر کردن وزن چانه خمیر را ببینید .
در این ویدئو یک ترفند جالب برای خنک تر کردن باد پنکه را مشاهده می کنید:
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
یک پوشه جدید در دسکتاپ ایجاد می‌کنیم و به جای نام از ترکیب "Alt + ۲۵۵" استفاده می‌کنیم. روی پوشه RMB - "Properties" - "Settings" - "Change Icon" کلیک کنید، به جای آیکون از یک آیکون شفاف نامریی استفاده کنید.
متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
کارگران در اتفاقی عجیب از بیل مکانیکی به عنوان گاز سرخ کردنی استفاده کردند و با آن غذا طبخ کردند.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
در مصرف غلات باید حتما از غله کامل استفاده کرد یعنی جوانه و سبوس آن نباید جدا شده باشد که نان یا سیب‌زمینی نشاسته‌دار می‌تواند جزء این گروه قرار گیرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
تصویری دیدنی از ترفند عجیب یک مرد برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش در ورزشگاه را ببینید.
یک پسر بچه در موقع زدن ضربه پنالتی از ترفند جالبی استفاده کرد.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم تر شده است.
یک هوادار مکزیکی برای آوردن مشروبات الکلی به ورزشگاه از یک ترفند عجیب استفاده کرد اما با هوشیاری نیروهای امنیتی قطر ناکام ماند.
محمد اسماعیل کوثری، نماینده مجلس در برنامه جهان آرا گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
اگر غذایتان چرب شد از این ترفند استفاده کنید؛ کافی است یک ملاقه و ظرف پر از یخ کنار دستتان باشد.
سازمان اطلاعات سپاه از شناسایی باندی خبر داد که یک سوم جیوه مورد نیاز کارخانه پتروشیمی آبادان را به سرقت می‌بردند.
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ