اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص پرداخت شارژ ساختمان توافق بین مالک و مستأجر شرط است یعنی قبل از دریافت ملک توسط مستأجر باید توافقی بین مالک مستأجر در این رابطه صورت گیرد.
ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
قبول واقعیات ایران توسط اروپایی‌ها فصل جدیدی از مقابله و فشار علیه گروهک تروریستی منافقین آغاز کرده و مستأجران تروریست خود را به تنگنا انداخته‌اند.
فرزند متولی خانه-حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌
بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.
در هفته گذشت نمایندگان مجلس طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کردند و از سوی دیگر قیمت مسکن روند کاهشی پیدا کرد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند و در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد، گفت: امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
معاون مسکن و ساختمان گفت:سامانه املاک و مستغلات اولین سامانه رایگان برای موجر و مستاجر است.
حذف بنگاه های معاملات املاک با حذف قیمت کد رهگیری برای موجر و مستاجر در سامانه معاملات املاک می تواند واسطه گران جدید را وارد بازار مسکن کند.
محمدرضا ثقفی کارتونیست هم میهن موضوع افزایش اجاره‌بهای مسکن و مشکلات مستاجران را دستمایه طنز قرار داده است.
پرسپولیس بدون تلفات دربی، مستاجر صدر شد
یوسفی گفت: از دیگر راهکارها کاهش مالیات و معافیت های مالیاتی برای مالکانی است که در به بازار اجاره کمک می‌کنند و با مستاجران قرارداد بلند مدت و بالای یک ساله منعقد می‌کنند.
از منظر حقوقی، هرگونه تهدید مستأجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است و اگر موجری وارد این ماجرا شود به عنوان آمر مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
ثریا می‌گوید: رابطه‌ای در کار نیست. من با مادرم در خانه‌ای مستاجر هستیم، زن صاحب‌خانه به شوهرش شک دارد و حالا از من و شوهرش شکایت کرده است. او قصد دارد ما را از خانه بیرون کند.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: ۸ سال است که مستاجر هستم با اجاره بالا. به صاحب خانه می‌گویم چرا اجاره را بالا می‌برید به هرحال باید صاحب خانه از ما راضی باشد.
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور گفت: تهران کم برخوردارترین شهر با ۱۷۹ محله کم برخوردار است و ۴۰ درصد مردم این محلات هم مستاجر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ