حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد، گفت: امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ویتنام در صدر یک هیأت پارلمانی- تجاری صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مردادماه) وارد تهران شد و در بدو ورود به کشور مورد استقبال حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نایب رئیس مجلس و جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام قرار گرفت.
دقایقی قبل، رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی همراه با استقبال رسمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد کشورمان شدند.
رئیس مجلس صربستان در رأس هیأتی پارلمانی صبح امروز یکشنبه با استقبال رسمی نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی وارد تهران شد.
نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دومای روسیه بر توسعه روابط تهران- مسکو و اجرای توافقات دو کشور تأکید کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با نایب رئیس شورای ملی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد‌.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب وقت‌کشی نکرده بلکه معتقد است این لایحه نقص‌هایی دارد که باید با چکش‌کاری نقایص آن برطرف شود و بازدارندگی لازم داشته باشد.
نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه مجلس تعطیلی ندارد، گفت: نمایندگان سه هفته در صحن مجلس حضور دارند و یک هفته هم برای بررسی مشکلات حوزه انتخابیه در میان مردم حاضر می‌شوند.
نایب رئیس مجلس یازدهم: بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد؛ امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
مجتبی ذوالنوری با اشاره به اینکه طرح و لوایح مختلفی توسط مجلس یازدهم به تصویب رسیده که یا موجب بهتر شدن شرایط مردم شده یا از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرده است گفت: با مکانیسم‌های کنترلی مجلس است که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت مرغ به ۱۸۰ هزار تومان نرسیده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد، گفت: امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
به دلیل نزدیکی آرای مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، در نهایت کار به قرعه‌کشی کشید.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
آرای نیکزاد و ذوالنوری به حدی به هم نزدیک بود که چندین بار آرا بازشماری شده و در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
نیکزاد گفت: برخی تلاش دارند مجلس یازدهم را غیرانقلابی معرفی کرده و نشان دهند بعضی‌ها عزم‌شان راسخ است که بگویند این مجلس انقلابی نیست، این‌ها با ما مشکل ندارند با، ولی فقیه زمان مشکل دارند و نفهمیده‌اند که هرکس با، ولی فقیه درافتاد ور افتاد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همسایگان ما حسن همجواری با نیاکان خود را فدای وسوسه صهیونیست‌ها نکنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
تربت حیدریه ـ نایب رئیس محلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از معاونان وزارتخانه‌ها وارد تربت حیدریه شدند.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
در این انتخابات محمدباقر قالیباف با رای اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد. محسن پیرهادی به عنوان نایب رئیس اول و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز، به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند. ابوالفضل عموئی نیز به عنوان سخنگو انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ