یوسفی گفت: از دیگر راهکارها کاهش مالیات و معافیت های مالیاتی برای مالکانی است که در به بازار اجاره کمک می‌کنند و با مستاجران قرارداد بلند مدت و بالای یک ساله منعقد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: تمام این آمار‌ها نشان می‌دهد موضوع تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی تاثیر خود را با سرعتی بیش از تصور بر زندگی و حیات کشور و منطقه ما گذاشته است و اگر هرچه سریعتر اقدام موثری صورت نگیرد قطعا همه متضرر خواهند شد.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
به نظر می‌رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم‌ها و سختی‌ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: اینکه پلتفرم‌های خارجی درآمد بسیار بالایی دارند و یک ریال هم مالیات نمی‌دهند یک معضل جدی است. با فیلتر کردن پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مسائل حل نمی‌شود.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش است، گفت: ما در داخل کشور، عده ای از افراطیون را هم داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم‌کاری بیش از این بر معیشت کارگران و شهروندان مظلومی که نان خالی در سفره ندارد، تاثیر نگذارد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
بیش از ۱۷۰نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه طبق برآورد دستگاه‌های اطلاعاتی کلیه افراد معترض در کشور کمتر از ۱۳۰ هزار نفر بوده است گفت: بیش از یک میلیون فراخوان برای تجمعات در فضای مجازی منتشر شده که اگر به ازای هر فراخوان یک نفر به میدان می‌آمد، یک میلیون نفر باید در تجمعات حضور پیدا می‌کرد، اما نهایتا ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در این جریانات حضور داشتند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها به نصف مصرف انرژی در جهت صرفه جویی نرسیده‌ایم بلکه از میزان استاندارد آن نیز گذر کرده‌ایم.
نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
نماینده زاهدان در مجلس گفت: بیش از شش ماه است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به وزیر کشور و معاونان ایشان هشدار دادیم که استان آبستن حوادثی است و فکری به حال وضعیت مدیریتی استان کنند، اما اقدامی صورت نگرفت.
بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آن‌ها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها است.
یک نماینده مجلس گفت: مصرف گاز در روزهای سرد سال به ۶۰۰ الی ۶۵۰ متر مکعب در روز می‌رسد که برآوردها نشان می‌دهد، در روزهای پیک مصرف حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب، ناترازی در تولید را شاهد هستیم.
نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون متر مکعب، یعنی ۲۸ درصد مصرف گاز در کشور است.
محمدمهدی زاهدی گفت: چند سال پیش در ترکیه شبه کودتایی رخ داد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مقامات بلند پایه خلع پست شده یا به زندان فرستاده شدند، اما شاهدیم جمهوری اسلامی با معترضین با چه رافتی رفتار می‌کند و بسیاری انگشت به دهن هستند که چرا نیروی انتظامی حتی یک قبضه اسلحه همراه خود ندارد.
نماینده مجلس گفت: احیای توافق گذشته به سرعت قابل دستیابی است چون متن پیش‌نویس تا حدود زیادی جلو رفته و به جز چند پاراگراف، متنی با بیش از ۲۶ صفحه‌ آماده است.
جلال محمودزاده گفت: مطمئناً از این به بعد هم درخواست استیضاح‌ها افزایش پیدا می‌کند، هم تذکر‌ها و سوال‌ها افزایش پیدا می‌کند و همینطور اگر دولت وزرای جدید به مجلس معرفی کند، قطعا به آسانی از مجلس رأِی اعتماد نخواهند گرفت.
صباغیان بافقی گفت: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت‌های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ‌تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ