مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری موانع ورد VAR به فوتبال کشور برطرف می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می‌دهند.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.
مهدی المشاط یمن روز یکشنبه با هشدار به ائتلاف عربی اعلام کرد: انصارالله در حال توسعه زرادخانه نظامی خود است و اگر اشغالگران از جزایر یمنی خارج نشوند، مواضعشان را هدف قرار خواهیم داد.
رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که به دلیل نگرش مدیران پورتو، تیم میلان از تلاش برای جذب مهدی طارمی دست کشیده است.
دونده ایران در فینال ماده ۴۰۰ متر مانع پنجم شد و از رسیدن به مدال بازماند.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است، اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن سه‌شنبه شب گفت که آمریکا مانع از هرگونه برقراری صلح در یمن است.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: توانمندی‌سازی نخبگان برای مدیریت کشور هدف مهمی است، موانعی در این خصوص وجود دارد که باید به کمک هم آنها را از مسیر حضور نخبگان در حکمرانی و مدیریت برطرف کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ارومیه گفت: متاسفانه حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده با این حال پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه بوجود بیاورد.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
دیدار تیم های فوتبال پورتو و اسپورتینگ پرتغال با حضور مهدی طارمی با برد ارزشمند پورتو تمام شد.
مهدی هاشمی‌نسب در نخستین روزهای 50 سالگی با شکستی تلخ از تبریز به اهواز برگشت.
مهدی ساسانی گفت: طبیعتا افرادی که از این راه دلالی کرده و سودهای کلانی را به جیب می زدند کارشکنی هایی را انجام داده و وزارت صمت می تواند با مدیریت صحیح از این برهه نیز عبور کند.
مهدی ساسانی گفت: طبیعتا افرادی که از این راه دلالی کرده و سودهای کلانی را به جیب می زدند کارشکنی هایی را انجام داده و وزارت صمت می تواند با مدیریت صحیح از این برهه نیز عبور کند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند با دو واکنش به موقع مانع از شکست پرسپولیس در آخرین دقایق بازی شدند.
مهدی طارمی می توانست در استادیوم دراگائو دروازه بنفیکا را باز کند ولی درخشش سنگربان یونانی مانع از این اتفاق شد.
مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبری موضع حسن عباسی درباره ورزشکاران را عیر اخلاقی خواند و از سخنان اخیر دبیر ستاد امربه معروف هم انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ