این روزها صهیونیست‌ها در شوک عملیات شهادت طلبانه خیری علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی هستند،جوانی که به تنهایی هشت صهیونیست را به هلاکت رساند تا پاسخی محکم به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی داده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر فعالیت‌های تندروها، ضربات مهلکی به نهاد انتخابات، جایگاه مجلس و حاکمیت قانون وارد آمده است. فعلا نشانه و علامت ترمیمی هم به چشم نمی‌آید. در جریان نهضت ملی شدن نفت ببینید چپ‌های پیشرو چقدر خلیل ملکی را اذیت کردند (ملکی در آن زمان جزو نوادر روزگار بود). وقتی این اذیت‌ها (ادامه‌دار) شود شخصیت‌های پخته‌ای که عزت‌نفس دارند، کنار می‌کشند.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
عباس عبدی: آیین‌های مذهبی که از طرف حکومت، برنامه ریزی و اجرا می‌شود، آخرین ضرباتی است که به نهاد و فرهنگ دینی زده می‌شود
عباس عبدی: آیین‌های مذهبی که از طرف حکومت، برنامه ریزی و اجرا می‌شود، آخرین ضرباتی است که به نهاد و فرهنگ دینی زده می‌شود
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو، از جوانان فلسطینی خواست که ضربات مهلک به نظامیان صهیونیست وارد کنند.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضرباتی که این رشته خورده و می‌خورد از ضعف مدیریت بوده و چند سال دیگر هم تاثیرات آن ادامه دارد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ضربات پنالتی مس سونگون را مغلوب کرد و جام قهرمانی لیگ دسته دوم را بالای سر برد.
دستور ضربتی کمیته انضباطی به بازیکن سپاهان
استیون بوکت خم شد تا یک بچه گربه ۹ ماهه به نام هندریکس را نوازش کند، سپس چاقویی را از کوله پشتی‌اش برداشت و به او ضرباتی را وارد کرد. هندریکس گریخت و استوارت مونتگومری، صاحب هندریکس، او را در حالی که خونریزی شدیدی داشت نزد دامپزشک برد، اما هندریکس بر اثر جراحات وارده جان باخت. با توجه به این تصاویر، گزارشی مبنی بر حیوان‌آزاری به دفتر پلیس ارائه شد.
پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
میانه- فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سه شرور در عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان خبر داد.
عملیات قهرمانانه که جوان ۲۱ فلسطینی در قدس اشغالی علیه صهیونیستها انجام داد به یکباره بزم صهیونیستها را به هم ریخت و سخت آنها را به وحشت انداخته است.
شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی گود پرخطر رها شده با عمق حدود ۱۷ متر در محله تهرانپارس تهران با اقدام ضربتی شهرداری این منطقه خبر داد.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که از آغاز عملیات  پنجه-قفل در شمال عراق تا کنون ۴۵۵ عنصر « پ ک ک» کشته شده اند.
اغتشاشات اخیر در کشور با ابهامات فراوانی همراه بود و ضربات مهلکی به اقتصاد کشور زد؛ رصد برخی از اتفاقات اقتصادی نشان می دهد این ضربات به اقتصاد کشور به صورت برنامه ریزی انجام شده است.
عملیات نیروهای امنیتی سوریه علیه بقایای داعش در جنوب این کشور ادامه دارد و ضربات مهلکی به تکفیری ها وارد شده است.
کیهان نوشت: در صحنه آشوب‌های اخیر تعداد ورزشکاران و هنرمندانی که در مقابل ضرباتی که آشوب‌طلبان به مردم زدند، رفتار غیرمسئولانه‌ای داشتند، در مقابل خیل عظیم فعالان این دو حوزه، واقعاً ناچیز بود.
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
تمرین شاگردان کی روش پیش از ظهر امروز برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار کردند.
فدراسیون آمریکا به صورت رسمی همکاری با لارس کنوسن، مربی دانمارکی متخصص در ضربات شروع مجدد، را آغاز کرد.
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.
هافبک پرتغالی تراکتور، مهارت بالای خود در زدن ضربات ایستگاهی را در همان هفته نخست لیگ برتر به رخ کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ