راستش معمولا خانمِ شفق قطبی نه منتظر کسی می‌ماند و نه خیلی به پیشبینیِ هواشناسی پایبند است، به همین دلیل تماشای این آسمان زیبا واقعا لذت‌بخش بود. آن شب بادِ شدیدی می‌وزید و، چون شبِ جمعه بود، جمعیت زیادی مانند من انتظار شفق قطبی را می‌کشید. در نهایت در نزدیکی ۱۱:۳۰ شب، خانم شفقِ قطبی پدیدار شد و همه ما هورا کشیدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از حساس‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های سال دربی ساوه خواهد بود. زیباترین، خشن‌ترین و مهربان‌ترین، آنجا تضادها به یک‌دیگر گره خورده و مُچاله شده است!
مهیج‌ترین بازی هفته اول بیست و سومین دوره لیگ برتر با حضور ستارگان پرتعداد سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. استقلال هم باید در گرمای آبادان به میدان برود.
شاهرود- زیست کره توران شاهرود یکی از مهم‌ترین ذخیره‌گاه‌های جانوری کشور میزبان جمعیت کثیری از گورخر ایرانی است.
یکی از مهم‌ترین توانایی‌های مارمولک‌ها به چشم‌های آن مربوط می‌شود که البته هر گونه‌ای از مارمولک‌ها ویژگی‌های خاص خود را در این مورد دارند. آفتاب پرست‌ها می‌توانند تخم دو چشم شان را مستقل از هم حرکت دهند تا همزمان به دو جهت متفاوت نگاه کنند.
خودروساز کره‌ای می‌گوید سانتافه به جدیدترین فن‌آوری‌ها مجهز شده که مهم‌ترین آن، نمایشگر منحنی بزرگی روی داشبورد است. بخش‌هایی از اتاق از جمله پوشش سقف از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و اتاق مدل‌های لوکس‌تر با ترکیبی از چرم و چوب تزیین خواهد شد.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
نیسان مأموریت کشف پتانسیل‌های هوش مصنوعی در صنعت خودرو را به دپارتمان «یوکوهاما لب» محول کرده است. این کمپانی ژاپنی می‌گوید امکان استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف صنعت خودروسازی وجود دارد که تحقیق و توسعه، تولید و حتی طراحی، برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
بوندس‌لیگا یکی از مهیج‌ترین پایان‌های خود در طول سالیان اخیر را تجربه می‌کند و هواداران دوست دارند، مانع از قهرمانی بایرن مونیخ در روز آخر شوند.
از آرواره‌های انعطاف‌پذیر باورنکردنی گرفته تا ردیف‌هایی از دندان‌های تیز، طیف وسیعی از ویژگی‌های چشمگیر، مار پیتون را به یکی از مهیب‌ترین شکارچیان طبیعت تبدیل می‌کند.
در بخش وسیعی از این مکان یک گورستان قرون وسطایی کشف شد که حدود ۱۸۲ فرد در آن دفن شده بودند. این تعداد نشان می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین گورستان‌های روستایی در دورۀ کارولنژی بوده است.
یکی از مهیج‌ترین فینال‌های ادوار جام حذفی با قهرمانی تراکتور به پایان رسید.
۱۵۰ سال قبل، هر کدام از محلات مشهد، برای خودش قبرستان مجزا داشت، اما مهم‌ترین قبرستان شهر، یعنی قبرستان «قتلگاه» در شمال حرم رضوی، جنبه عمومی به خود گرفته بود و حتی مردم دیگر مناطق ایران و کشور‌های همجوار نیز، اموات خود را برای دفن به آن‌جا منتقل می‌کردند.
قاهان یکی ازبخش‌های فرمانداری جعفر آباد و در۸۱ کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است. رودخانه‌های فصلی و قنات‌هایی که در قاهان وجود دارد باعث شده دره‌ای سرسبز و پرمحصول شکل بگیرد. حدود ۲۰ قنات در قاهان و ۱۵ قنات در روستای انجلیه شناسایی شده‌اند که از مهم‌ترین منابع تامین آب محسوب می‌شوند.
یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های قدیمی در جهان در مریلند واقع شده است. فرودگاه کالج پارک (College Park) در سال ۱۹۰۹ توسط برادران رایت تاسیس شد که اولین مخترعان هواپیما بودند. برادران رایت از فرودگاه کوچک کالج پارک برای آزمایش اولین هواپیما‌های خود استفاده کردند، از جمله اولین هواپیمایی که برای ارتش ایالات متحده ساختند.
اگر نگوییم حساس‌ترین، یکی از مهیج‌ترین و مهم‌ترین مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر روز آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.
اگر نگوییم حساس‌ترین، یکی از مهیج‌ترین و مهم‌ترین مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر روز آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.
بدون شک مهم‌ترین مزیت سدان لوکس چانگان لامور نسبت به آریزو ۸ در بازار، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر چری آریزو ۸ را بین ۱۵ هزار و ۳۹۱ دلار تا ۱۸ هزار و ۷۳۴ دلار معادل ۶۱۰ تا ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما این قیمت برای چانگان لامور به حدود ۱۲ هزار و ۳۵۴ دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.
رقابت‌های جام جهانی فوتبال که این روز‌ها در قطر جریان دارد و قرار است به‌زودی مرحله نیمه‌نهایی‌اش را تجربه کند، تبدیل به یکی از مهیج‌ترین جام‌های ممکن شده است.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
از پرتاب ماهواره‌های تصویری گرفته تا ساخت ماهواره‌های ردیاب و البته ارتباطات ماهواره‌ای از طریق استارلینک، ماسک را به یک بازیگر کلیدی در مهم‌ترین تلاش‌های پنتاگون تبدیل کرده است.
برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان در این روز‌ها به شمار می‌رود و به دلیل اهمیت آن، کشور‌های مختلف جهان از جمله غربی‌ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می‌کنند.
تلفن همراه هم مانند هر فن‌آوری خوبی‌ها و هم بدی‌های خود را دارد، اما مهم‌ترین مسئله استفاده درست از این وسیله است و تنها با استفاده درست از آن مردم زندگی راحتتری خواهند داشت.
ساخته آنگ لی، یکی از مهم‌ترین آثار این فیلمساز تایوانی است که تصویری متفاوت از سینمای مشرق زمین را به نمایش می‌گذارد؛ تصویری که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در عین حال بینندگان را با خود همراه ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ