دو مشتری عربستانی برای خرید آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی اقدام کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور طی ماه‌های اخیر، این رقابت را از حالتی که در گذشته داشت، به طور کلی خارج کرده است.
دروازه‌بان دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان قراردادش با این باشگاه را تا پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ امضاء کرد.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
در صورت تصمیم یوفا مبنی بر محرومیت بارسا و یووه از رقابت های اروپایی، عربستان قصد دارد سوپرلیگی با حضور این دو باشگاه راه اندازی کند.
با برگزاری دو هفته دیگر پرونده این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بسته می شود.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
مشاور اقتصادی دو مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که رقابت با تیم های صنعتی و جذب بازیکنان مطرح باعث افزایش رقم قرارداد آبی پوشان شد.
رقابت های باشگاه های تهران در دهه 60 پر بود از بازیکنان با کیفیت، فوتبالیست هایی که نوع بازی آنها چشم نواز بود
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هفته شانزدهم خود را پشت سر گذاشت.
پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.
طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، دو باشگاه بزرگ این کشور در برنامه خود جذب سردار آزمون را قرار داده‌اند.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
پرونده هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور امروز بسته شد و رفته رفته به پایان نیم فصل در دو گروه نزدیک می شویم.
دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ قصد دارند برای جذب یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی، تلاش کنند.
مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری رقابت های دو صحرا نوردی قهرمانی باشگاه های کشور با شعار حفاظت محیط زیست گفت:همواره به دنبال جذب مخاطبان جدید هستیم.
مدافع چپ تیم ملی و باشگاه آ. ا. ک برای رسیدن به ترکیب ایران دو رقیب جدی دارد.
چوکا تالش روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در خانه با نتیجه دو بر یک در برابر تیم ون پارس شکست خورد.
در پی عدم حضور دو تیم از حضور در مرحله دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور کمیته انضباطی آرای خود را پیرامون این دو دیدار صادر کرد.
دو باشگاه یونایتد و سیتی، عملکرد انزو فرناندز هافبک آرژانتینی باشگاه بنفیکا را تحت نظر دارند و در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهند کرد.
باشگاه مس کرمان با استفاده از پرچم دو کشور هلند و برزیل به استقبال دیدار مس و صنعت نفت رفته است.
مصاف دو تیم مدعی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
تبریز- باشگاه تراکتور اعلام کرد: تیم فوتبال این باشگاه قبل از مصاف با پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
مهاجم ازبکستانی پرسپولیس مورد نظر دو باشگاه ذوب‌آهن و پیکان قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ