ارائه پیشنهاد رسمی برای خرید باشگاه منچستریونایتد توسط شیخ جاسم بن حمد، واکنش‌های گسترده‌ای را از سوی هواداران این تیم و همچنین قطری‌ها به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه‌های خود در حوزه فناوری‌های نوین، با همکاری مشترک قوه قضاییه، از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) رونمایی کرد.
لاریجانی با اشاره به مساله رفراندوم گفت: در انگلستان ۳ رفراندوم در طول ۵۰۰ سال برگزار شده و در امریکا هیچ رفراندوم صورت نگرفته است. برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌.
وزیر اقتصاد در میزگرد بانک توسعه اسلامی راهکارهایی عملیاتی برای تسهیل در انتقال دانش، استفاده از بخش خصوصی و تامین مالی موثرتر پروژه‌ها از سوی بانک توسعه اسلامی ارائه داد.
طرح بانک جمهوری اسلامی ایران به صورت عادی اعلام وصول شد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از دید ما در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت ارزی کشور و همچنین قیمت سکه در بازار و ارزش پول ملی از مأموریت‌های اصلی بانک مرکزی است.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی برای تأمین ارز واردکنندگان با تأخیر اقدام می‌کند و این پروسه طولانی برخلاف تسهیل عرصه تولید است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.
مدیرعامل بانک سپه در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رئیس جمهور مبنی بر تغییر رئیس کل بانک مرکزی ضروری و اجتناب‌ناپذیر بود. البته ضروری است این تغییر با اصلاحات ساختاری و مدیریتی تکمیل شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را موظف به انتشار مشروح مذاکرات و مصوبات شورای فقهی بر تارنمای بانک مرکزی و انتشار برای عموم مردم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهایی شدن اصلاح ساختار بانک مرکزی مهار موتور خلق نقدینگی و تورم را فراهم می‌کند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء بازی رفت مقابل الوحده در جام بانک اسلامی ابوظبی را واگذار کرد.
اسبربانک روسیه اعلام کرد که دفتر تامین مالی اسلامی در کازان، پایتخت تاتارستان افتتاح می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون بانک مرکزی بدون شک منجر به تحکیم اقتدار بانک مرکزی می‌شود و ظرفیت نظارتی در شبکه بانکی را افزایش می‌دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، ممنوعیت‌های بانک مرکزی را مشخص کردند.
مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را موظف به ارائه اطلاعات به سایر دستگاه‌ها از جمله مرکز مبارزه با پولشویی و سازمان امور مالیاتی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که دارائی‌های بانک مرکزی در برابر تعهدات دولت، قابل واگذاری، ترهین یا مصادره نیست.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را موظف کردند از موسسات اعتباری در زمینه ایجاد اشتغال حمایت کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روش‌های مجاز برای مدیریت ذخایر ارزی توسط بانک مرکزی را مشخص کردند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را مشخص کردند و رئیس کل بانک مرکزی را به عنوان رئیس هیئت عالی در نظر گرفتند.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت استقرار بانکداری اسلامی را برعهده بانک مرکزی قرار دادند و لزوم کنترل تورم و ثبات قیمت‌ را از اهداف و سیاست‌های این بانک برشمردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ