رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: مجوزی از سران در این باره گرفته شد که بر اساس آن در این ایام اجازه داشته باشیم در شرایط اضطراری مصوبه را اجرایی کنیم؛ یعنی از ساعت ۶ تا ۱۳ ساعت کاری باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شروع و ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
بجنورد- وزیر کشور ارزیابی تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرم سال را مثبت اعلام کرد.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را تشریح کرد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز سه شنبه ۱۶ خرداد هنوز تصمیمی برای تغییر زمان اجرای طرح ترافیک گرفته نشده است.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
استاندار تهران با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف و خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری گفت: ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
با تغییر ساعت کاری ادارات باید مواردی از جمله رضایت شغلی، ترافیک، ماجرای مهدکودک بچه‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان حدس زد که با تغییر ساعات کاری ادارات بازدهی کارمندان دولت در ساعات کاری جدید چقدر خواهد بود، اما این که کارمندان قرار است چقدر در ترافیک بمانند و چه ساعتی به محل کار خود می‌رسند و چه بازدهی خواهند داشت، حائز اهمیت است.
ساعت کاری مجموعه‌های دستگاه قضا از ۱۵ خرداد و همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
مدیرکل موزه‌ها از تغییر ساعت کاری موزه‌ها با پایان تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان خبر داد.
ساعت رسمی کشور مطابق مصوبه مجلس دیگر تغییر نمی‌کند و دولت با توجه به منطقه و جغرافیا می‌تواند ساعت کاری کارکنان را تغییر دهد.
استاندار کردستان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روز‌ها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روز‌های پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تغییر ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۶ ماهه دوم سال خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاثیر شناور شدن ساعت ادارات بر ترافیک تهران را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ