ده‌ها هزار تن از شهروندان مسلمان میانمار که ۵ سال پیش بر اثر کشتار ارتش این کشور در ایالت راخین٬ آواره شده بودند، هنوز امکان بازگشت به وطن‌ شان را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید در این زمینه پاسخگو باشد.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، آمریکا و لابی صهیونیستی را پرچم‌دار استکبار و طاغوت دانست.
مسلمانان اوگاندایی از رئیس‌جمهور ایران در مسجد جامع کامپالا بزرگترین مسجد شرق آفریقا استقبال کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
مسلمانان پاکستان امروز تظاهرات گسترده‌ای را در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد برگزار کردند.
رئیس مجلس با محکوم کردن بی احترامی و جسارت دولت و پلیس سوئد در فراهم ساختن زمینه اهانت به ساحت مقدس ⁧قرآن کریم تاکید کرد: مسلمانان جهان پاسخگوی این اهانت‌های منزجرکننده خواهند بود.
دفتر سیاسی  انصارالله یمن در واکنش به قرآن سوزی در سوئد، از مسلمانان خواست که کالاهای سوئدی، آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای قزاقستانی گفت: تنها پیام قاطع اتحاد و همبستگی مسلمانان می‌تواند از گسترش این تجاوزگری‌ها جلوگیری کند.
رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌‎دولت گفت: روز قدس امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد؛ همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در آن مراسم حضور می‌یابند.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
یکی از مهمترین جلوه های عظیم انقلاب اسلامی در ایران، ندای رهبران آن، از امام خمینی(ره) گرفته تا مقام معظم رهبری و تمام مراجع و علما و رؤسای جمهور در خصوص لزوم اتحاد میان مسلمانان است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.
شماری از مسلمانان در انگلیس با تجمع برابر سفارت سوئد در لندن اقدام موهن اهانت به قرآن کریم را در این کشور محکوم کردند.
ده‌ها هزار نفر از مسلمانان شهر «باتمان» در جنوب‌شرقی ترکیه علیه اقدام موهن سیاستمدار سوئدی در سوزاندن قرآن کریم به خیابان‌ها آمدند.
شماری از مسلمانان ترکیه در اعتراض به هتاکی نشریه شارلی ابدو به ارزش ها و مقدسات اسلامی، به شدت این اقدام را مورد انزجار قرار دادند.
شماری از مسلمانان ترکیه در اعتراض به هتاکی نشریه شارلی ابدو به ارزش ها و مقدسات اسلامی، به شدت این اقدام را مورد انزجار قرار دادند.
یک مسجد متعلق به مسلمانان در منطقه گوتینگن در شمال آلمان از سوی برخی افراد ناشناس ارسال یک نامه حاوی عبارات تهدیدآمیز و علامت صلیب شکسته مورد تهدید قرار گرفت.
رییس‌جمهور گفت: کسانی که فکر می‌کردند دین امر فردی و شخصی است و کاری به امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ندارد، به برکت خون مطهر شهیدان در عالم بیدار شدند و امروز همه مسلمانان در همه عالم می‌خواهند مثل یک مسلمان زندگی کنند و تمام شئونات زندگی‌شان بر اساس اسلام و اصول اسلامی باشد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان در اربعین امسال نشان دادند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.
ده‌ها هزار تن از شهروندان مسلمان میانمار که ۵ سال پیش بر اثر کشتار ارتش این کشور در آراکان٬ آواره شده بودند٬ هنوز توان بازگشت به وطن‌شان را ندارند.
2 تَن از رهبران مسلمانان میانمار در کمپ‌ های آوارگان واقع در بنگلادش به قتل رسیدند.
2 تَن از رهبران مسلمانان میانمار در کمپ‌ های آوارگان واقع در بنگلادش به قتل رسیدند.
الازهر مصر با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، اتحاد اعراب و مسلمانان برای حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ