کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
شماره ای که هری کین در تاتنهام می‌پوشید در بایرن مونیخ به تن لروی سانه است و کاپیتان انگلیس احتمالا یک شماره دیگر به تن کند.
خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.
کوین آونز از دلیل تصمیم WWE به اعطای عنوان قهرمانی به او به جای رینز و رالینز پرده براشت.
شواهد نشان می‌دهد «هاوینگ» بعدی بیت کوین (BTC) احتمالاً در آوریل ۲۰۲۴ رخ می‌دهد و می‌تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد. اما پرسش اصلی سرمایه‌گذاران این است که هاوینگ بیت کوین چیست و چرا اتفاق می‌افتد.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
کوین یامگا، مدافع راست تیم استقلال وارد تهران شده است و از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی استقلال از سر می گیرد.
مدافع فرانسوی استقلال به احتمال فراوان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی نیمه نهایی جام حذفی را از نزدیک تماشا خواهد کرد
احتمالاً «علیرضا عنایتی» مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید تهران در ریاض معرفی شود. وی اردیبهشت ۱۳۹۳ عهده دار سفارت ایران در کویت بود و ابتدای سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شد. عنایتی پیش از این در مذاکرات بین ایران و عربستان در بغداد نیز نقش فعالی داشته است. گزینه دیگری که به عنوان سفیر احتمالی ایران در عربستان مطرح می‌شود، «ناصر کنعانی» سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه است.
احتمال حضور کوین یامگا در دیدار نیمه نهایی و حتی فینال احتمالی جام حذفی بعید است و او قصد دارد فردا ایران را ترک کند.
استقلال در جریان بازی با هوادار صاحب دو ضربه پنالتی شد که این ضربات توسط محمد محمبی و سید حسین حسینی تبدیل به گل شد.
سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و احتمال دارد جای مربی برزیلی روی نیمکت تیم کویت را بگیرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، احتمال انتقال هری کین به این تیم را رد نکرد.
احتمالا بزرگترین تغییر پرسپولیس نسبت به دیدار قبلی‌اش بازگشت گلر ملی‌پوش سرخپوشان به ترکیب باشد.
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
همه چیز‌هایی که باید در مورد بیت کوین و ارز‌های دیجیتال بدانید
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
کوین مک کارتی، ۵۷ ساله، یکی از نمایندگان بخش مرکزی ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست سرمربی پرتغالی تاکنون مذاکراتی را با فدراسیون‌های کویت، لبنان و امارات انجام داده و قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، تیم ملی پیش از اعزام به دوحه به مصاف یکی از این تیم‌ها برود.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ