«مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس خطرناک آبله میمونی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
افشای ریز قرارداد اعضای تیم استقلال در فصل گذشته اقدامی بود که با تعجب بسیاری از اهالی فوتبال همراه شد.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ‌گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می‌دهد.
بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
بر خلاف چیزی که به نظر می رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
توضیحات هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی از مظلوم نمایی یک ابربدهکار مالیاتی با ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک روزنامه آمریکایی از قرارداد محرمانه دولت آمریکا با یک شرکت جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
مجید تفرشی گفت: برخی از نهاد‌ها نیز تصورشان از مجاهدین دو سه هزار نفر پیرمرد و پیرزن در آلبانی است که پشت کامپیوتر نشسته و فعالیت سایبری دارند؛ در حالی که سازمان مجاهدین خلق با نسل جدید که با پول و اشتراکات سیاسی و ایدئولوژیک به آن وصل شده است، می‌تواند سازمان را به عنوان یک فرقه در حال گسترش احیا کنند.
افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال
مقتول از جیبش چاقو درآورد و به من حمله کرد و من در دفاع از خودم چاقو را از دست او گرفتم و ناخواسته به او ضربه زدم.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
از بین رفتن سیستم ارزیابی دیجیتالی بازیکنان (GPS) در تیم ملی و عدم استفاده از آنها در زمان دراگان اسکوچیچ موضوعی است که فدراسیون فوتبال و کادر فنی سابق تیم ملی نسبت به آن سکوت کرده است.
افشای راز یک قتل در تصادف عمدی
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
کمیته شفافیت فدرال عراق امروز دوشنبه از کشف اختلاس ۱۴ میلیارد دیناری در یک بانک دولتی در این کشور خبر داد.
کمیته شفافیت فدرال عراق امروز دوشنبه از کشف اختلاس ۱۴ میلیارد دیناری در یک بانک دولتی در این کشور خبر داد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که نادری با یک باشگاه ترکیه‌ای که هنوز نام آن افشا نشده، به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ