بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
شایعات مربوط به جذب پدری توسط پاری‌سن‌ژرمن، به پیش از دوران حضور لوییس انریکه در این تیم بازمی‌گردد و این مربی علاقه‌ای به هافبک بارسلونا ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که انریکز نگریرا نقشی در تعیین داوران برای بازی های لالیگا نداشت و اطمینان دارد بارسا داوران را نخریده است.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در جریان تحقیقات خزانه‌داری اسپانیا ارزش اطلاعاتی که در اختیار بارسلونا قرار داده بود را تنها 20 یورو عنوان کرد.
سایت ال‌کنفیدنسیال در ادامه افشاگری‌های خود گزارش داد که پسر انریکز نگریرا از 15 سالگی عضو رسمی باشگاه بارسلوناست.
خاویر نگریرا فاش ساخته که در تمام بازی های خانگی بارسا داوران را همراهی می‌کرده و بابت این کار از باشگاه دستمزد می‌گرفت.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، از دقایقی قبل در نشست خبری حاضر شده تا به اتهامات درباره ارتباط این باشگاه با انریکز نگریرا پاسخ دهد.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در گزارشات داوری خود به بارسلونا در مورد رفتارهای درون زمین نیمار، مسی و لوئیس سوارز هشدار داده بود.
انریکز نگریرا در آنالیز داوری خود از قضاوت کلوس گومز در ال‌کلاسیکوی دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش او علیه رئال اشاره کرده بود.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
ال‌کنفیدنسیال به سندی دست یافته که نشان می دهد پسر انریکز نگریرا به بارسلونا سه ماه زودتر نام داور فینال کوپا دل ری را اطلاع داده بود.
اسنادی که جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که مدیران و روسای قبلی باشگاه بارسلونا توجیه عجیبی برای پرداخت پول به خوزه ماریا انریکز نگریرا داشته‌اند.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
ماریا لوسیا رومرو، همسر انریکز نگریرا، در مورد دریافت مبالغ هنگفت از باشگاه بارسلونا با رادیو مارکا صحبت کرد.
سند جدید منتشر شده که نامه انریکز نگریرا، نایب رییس سابق کمیته داوران، به باشگاه بارسلوناست باعث شده که پای خوان لاپورتا به صورت جدی در این مسئله باز شود.
ال‌موندو شب گذشته گزارش داد که باشگاه بارسلونا قراردادی رسمی و مکتوب با انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، نداشت.
ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا، می‌گوید در جریان پرداخت پول به انریکز نگریرا نبوده است.
خوزه ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پس از قطع شدن واریزی‌هایش، باشگاه بارسلونا را تهدید به افشای اطلاعات محرمانه کرده بود.
پرداختی های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال 2001 شروع شده بود و در طی 17 سال در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ