باشگاه استقلال در پرونده سرمربی سابق خود به پرداخت مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
رئیس دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به‌خاطر ۶ اتهام در مجموع به ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳ میلیون تومان جریمۀ نقدی و ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده است.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
پس از 4 سال، فیفا پرونده مربوط به جنگ قضایی کاردیف و نانت بر سر حق انتقال امیلیانو سالا را مختومه اعلام کرد. باشگاه ولزی باید 17 میلیون یورو رقم انتقال را به نانت پرداخت کند.
یک شرکت واردکننده خوراک دام علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به پرداخت ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار یورو محکوم شد.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت ۴ متهم به تجهیز مدارس روستاهای این استان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان مجازات جایگزین ۶ ماه حبس خبرداد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از محکومیت راننده قاچاق بر به پرداخت سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریالی برای قاچاق کالا خبر داد.
بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است.
نعمت احمدی وکیل دادگستری و حقوقدان از محکومیت خود به ۵ میلیون تومان جزای نقدی در شعبه ۹ دادگاه مطبوعات خبر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های حاضر در هفته پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت شرکت هواپیمایی «س» در پی گرانفروشی به مبلغ ۲۱۸ میلیون تومان خبر داد.
باشگاه مس رفسنجان به پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به بازیکن سابق خود محکوم شد.
باشگاه استقلال نسبت به پرداخت مطالبات بازیکن امید سابق خود محکوم شد.
باشگاه پرسپولیس در پرونده علی علیپور به پرداخت 901 میلیون تومان محکوم شد.
یک مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر اظهارنظر ضد دولت آمریکا، در دادگاه به پرداخت ۹۶۵ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
در پرونده شکایت فرشاد احمدزاده از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق احمدزاده محکوم گردید.
با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آیین‌نامه اجرایی مربوط به رابطه مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت ابلاغ شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ