«مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.
مهدی قایدی پس از عقد قرارداد با اتحاد کلباء، در یک باشگاه پدل در شهر دبی آفتابی شد.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی های قدیمی را از نسل های مختلف به حرکت درآورده است.
قرارداد مربی دروازه بان‌های پرسپولیس برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
قرارداد مربی دروازه بان های پرسپولیس برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
«مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!
قرارداد ۹۰۰میلیونی یک کارمند با باشگاه معروف
این هفته یک اتفاق جنجالی و ضرب و شتم داور، فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.
تبلیغات ریاست جمهوری در ترکیه آغاز شده و یکی از طرفداران افراطی اردوغان در یک کلیپ او را در رده پیامبران قرار داد و گفت: اگر پیامبر جدیدی به این دنیا می‌آمد، نام او رجب طیب اردوغان بود!
ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.
پیروزی 3-1 منچستریونایتد بر فولام به مدد یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 مسابقه به دست آمد که یک پنالتی در اختیار یونایتدها قرار داد و فولام را 9 نفره کرد.
نساجی یک روز درخشان را در برابر نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت. اما در پایان بازی و خارج از زمین اتفاقی افتاد که همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد.
در راستای تفکر توسعه‌ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نوسازی ناوگان، قرارداد ساخت یک فروند کشتی به سفارش بندر ایرانی- روسی سالیانکا، با روسیه به امضا رسید.
یک منبع نزدیک به باشگاه النصر، بند جدایی رونالدو به مقصد نیوکاسل را تکذیب کرد.
فوتبالیست سابق شیلیایی به شدت امیلیانو مارتینز را به خاطر جشن های جنجالی اش، مورد انتقاد قرار داد.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
بعد از فاش شدن تلاش پی‌اس‌جی برای ایجاد کمپین رسانه‌ای علیه امباپه، این ستاره فرانسوی باشگاهش را دیگر قابل اعتماد نمی‌داند و به صورت جدی به فسخ قرارداد فکر می‌کند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در ایران وقتی کسی شروع به دویدن می‌کند همه تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند نه اینکه به او برسند، برای همین است که ما رشد نمی‌کنیم.
دهنوی با قراردادی سه ساله هدایت یک تیم آذربایجانی را عهده‌دار شده است.
قرارداد همکاری باشگاه پاری سن ژرمن با یک سایت شرط‌بندی واکنش‌هایی منفی در فرانسه به دنبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ