سنگربان ژیل ویسنته با بیان اینکه طارمی همه کارها را به خوبی انجام می دهد، به تمجید از مهاجم پورتو بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واتارو اندو دیشب وارد لیورپول شد و اکنون در حال گذراندن تست پزشکی خود در کلینیک باشگاه است.
شر اندور، هافبم 18 ساله سابق بنفیکا، با قراردادی تا سال 2028 به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست.
وزیر صمت، مدیرعامل سابق گروه ریلی شرکت مپنا را به عنوان رئیس ایدرو منصوب کرد.
تغییر رئیس ایدرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تکذیب شد.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
محمدرضا ثقفی کارتونیست هم میهن موضوع افزایش اجاره‌بهای مسکن و مشکلات مستاجران را دستمایه طنز قرار داده است.
جواد علیزاده کارتونیست هم میهن آرایش سیاسی برخی از احزاب را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
کودی خاکپو، مهاجم هلندی لیورپول، گل اول خود را در دیدار برابر منچستریونایتد، روی پاس اندرو رابرتسون به ثمر رساند.
از ميان فيلمسازان جهاني كه در پنج دوره گذشته در بخش بين‌الملل جشنواره فجر حضور داشتند، مي‌توان به اين هنرمندان اشاره كرد: اليور استون، پل شريدر، ‌اي. آر. رحمان، ويكتور اريسه، الكساندر سوكوروف، ژان پير لئو، فرانكو نرو، نيكولا پيوواني، لوكا بيگاتزي، زينب آتاكان، كارن شاه نظروف، تيان ژوانژوانگ، وانگ شيائوشواي، اندرو لائو، يورن دانر، اليويا مگاتون، توماس ماخ، ريتي پان، روبرتو پرپنياني، فلوريان گالنبرگر، اوبرتو پازوليني، لخ مايفسكي، سميح كاپلان اوغلو، آندرئا پالائورو، صحرا كريمي، ويت هايدوشكا، اسماعيل فروخي، مايك فن ديم، زكي دميركوبوز، دارژان اوميربايف، جسيكا وودورث، ميكو هارادا، خوزه لوئيس گوئرين، ايوو فلت، امانوئل پرووس، يوانا كوز كراوزه، ميلچو مانچفسكي، ديميتريس آتانيتيس، يتيم اوستااوغلو، آيدا بگيچ، فريدريك تور فريدريكسون، روسودان گلورژيدزه، سالومه دميرا و...
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا و اف بی‌ای مانند جیمز کامی و اندرو مک‌کابی را افرادی «پَست» خواند که باعث می‌شوند ترامپ به کسانی مثل ولادیمیر پوتین اعتماد بیشتری داشته باشد.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی شبکه‌های اجتماعی در رومانی دستگیر شد. وی مظنون به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایی سازمان یافته می‌باشد.
مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور
اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.
پس از خط خوردن ناکایاما، حالا مصدومیت شدید واتارو اندو چالش عجیبی را برای هاجیمه موریاسو ایجاد کرده است.
ویدئویی از اندرو تیت بوکسور نامدار آمریکایی در حال نماز خواندن در مسجدی در دبی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال پخش است.
گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، مدعی شد آلیسون بکر بهترین دروازه بان جهان است.
دکتر اندرو موری، محقق گفت: ما متوجه شدیم که موش‌ها، زمانی که از غذای کم‌چرب استاندارد خود به رژیم غذایی پرچرب روی آوردند، عملکرد بدنی آن‌ها به طرز شگفت‌آوری کاهش یافت. تنها پس از ۹ روز، آن‌ها فقط توانستند ۵۰ درصد نسبت به موش‌ها با رژیم غذایی استاندارد کم چرب روی تردمیل بدوند.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، اعتراف کرد این تیم اصلا نمایش خوبی مقابل منچستریونایتد نداشته است.
«هادی مطر» ۲۴ ساله، متهم است که به ر وی صحنه دویده و حداقل ۱۰ ضربه چاقو به صورت، گردن و شکم رشدی زده است. پس از این حمله، اندرو ویلی گفته بود که رشدی اعصاب یک دستش قطع شده، کبدش آسیب دیده و احتمالاً یک چشمش را از دست خواهد داد.
استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ