هنگامی که یک دوستی به یک مانع برخورد می‌کند آیا می‌دانید باید با آن چه کرد؟ باید روی آن رابطه کار کرد یا آن را رها نمود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
گوشی سونی اکسپریا 5 V که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود، برای اولین‌بار در قاب عقب خود دوربین دوگانه خواهد داشت.
کمیته ملی المپیک مجوز ۶ سهمیه به تیم ملی بوکس جهت حضور در بازی‌های آسیایی را داده که اعزام ۵ بوکسور قطعی شده است.
کمیته ملی المپیک مجوز ۶ سهمیه به تیم ملی بوکس جهت حضور در بازی‌های آسیایی را داده که اعزام ۵ بوکسور قطعی شده است.
دبیر ستاد گیاهان دارویی گفت: تاکنون دو پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی شده و سه پالایشگاه در مرحله تکمیل قرارداد است که وظیفه آنها تبدیل ماده خام به یک ماده با ارزش دارویی است.
اهواز - مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: پسرم در راه اسلام شهید شد در حالی که پنج فرزند کوچک داشت.
سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۸۰۰ نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان راه اندازی می‌شود.
ارومیه - نفرات راه یافته به دیدار فینال ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
ارومیه - نفرات راه یافته به دیدار فینال ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
خشم اغلب می تواند پاسخی طبیعی به یک موقعیت دشوار باشد. هنگامی که خشم به طور مؤثر مدیریت می شود، حتی می تواند به عنوان یک نیروی مثبت عمل کند و شما را تشویق کند تا تغییراتی ایجاد کنید که مشکل را حل کند. اما مهم است که تشخیص دهیم عصبانیت بیش از حد، مزمن یا مضر است.
نفرات راه یافته به دیدارهای فینال و رده‌بندی ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد مشخص شدند.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
تسنیم نوشت: اخیراً چندین فرد دستگیر شده‌اند که به‌گفته خودشان صرفاً مأموریت داشته‌اند با دریافت دستمزد، با نوع پوشش بخصوصی که با هنجار‌های ایرانی همخوانی ندارد در خیابان‌ها تردد کنند. یکی از این خانم‌ها که بازداشت شده دراین‌باره گفته است: "برای هر ساعت تردد با وضعیت تابوشکنانه در تهران به ما گفته بودند که مبلغ ۳ الی ۵ دلار به ما پرداخت می‌کنند".
از آنجایی که تحقیقات جدید آلودگی هوا را با سرطان ریه و بیماری قلبی مرتبط می‌دانند در ادامه به راه‌هایی اشاره می‌شود که می‌توانیم از طریق آن از خود محافظت کنیم.
سوزان کراوس ویتبورن، دکترای ABPP ، می‌گوید: «عاشق شدن برای بسیاری از زوج‌ها به معنای داشتن رابطه جنسی در اسرع وقت است.عجله شیفتگی افراد را به سمت برداشتن گام‌های بعدی در رابطه‌شان سوق می‌دهد، بدون اینکه نگاهی عینی به شانس موفقیت رابطه داشته باشند.»
غلط‌ترین کاری که می‌توانید بعد از یک روز پرخوری انجام دهید، این است که به خودتان قول بدهید که دیگر غذایی را نخورید. قول دادن برای نخوردن غذا‌های سرخ کرده و شیرنی جات چند روز و یا چند هفته‌ای بیشتر دوام نخواهد آورد و بهترین راه برای کنترل رژیم غذایی‌تان، خوردن آن‌ها به حد متعادل است. بهتر است که به سرعت تصمیم نگیرید و به رژیم عادی خود بازگردید. سعی کنید معده خود را با میوه و سبزیجات تازه پر کنید.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دربرخی از سفرهای استانی ۵ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بخش راه اختصاص یافته است.
رئیس سازمان امور مالیاتی پیش بینی کرده بود در سال جاریی از ۵۵۰ هزار خودرو لوکس شناسایی شده در کشور، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بایستی اخذ و دریافت شود. رقمی قابل توجه که می‌تواند بخشی از درآمد‌های مالیاتی دولت را در سال جاری محقق کند.
شمس آذر قزوین سومین برد متوالی خود را در دیدار امشب رقم زد.
نشستن زیاد با افزایش چربی شکم مرتبط است. بنابراین، در طول روز به طور مکرر حرکت کنید. از آنجایی که کاهش وزن و حفظ آن برای افراد بسیار دشوار به نظر می‌رسد بهتر است در وهله نخست از افزایش وزن جلوگیری کنید.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ